Ze had al een Monster met groene Seiko 5 wijzerplaat.
Maar ja, een automaat, die liep niet altijd gelijk en moest je dus steeds weer gelijk zetten. Bovendien kreeg ze zwarte strepen op haar pols van de stalen band.
Dus na een periode waarop deze dagelijks gedragen werd zag ik steeds vaker weer die Michael Kors, Ice Watch en Esprit om haar pols. En dat kan dus echt niet.
Dus deze week een echt horloge voor haar overgenomen. Lekker groot, daar houdt ze van (bijdehante reacties hierop heb ik zelf al bedacht).
En Quartz solar, dus die houdt er niet meteen mee op als ie een week niet wordt gedragen.
En geen zwarte sporen op haar pols van de stalen band, geen idee wat het verschil met de Monsterband is.
[URL=http://s1360.photobucket.com/user/Gnik51/media/A05D59AC-C85B-4228-A005-5584F7684AE4_zps2ih0jokl.jpg.html][/URL]
Ok, als je dan zo nodig moet…
[URL=http://s1360.photobucket.com/user/Gnik51/media/B423A96E-8307-4339-9801-FE2558DDB8C0.gif_zpsmjbif8we.jpeg.html][/URL]
Offtopic, maar ik probeer mijn egaa ook nog steeds aan een echt horloge te helpen, maar ze loopt het liefst met een simpele Swatch waar al een paar jaar een lege batterij in zit…
Zou ik in ieder geval die batterij stiekem vervangen.
Swatch kan ik nog wel hebben, heeft nog iets design achtigs in zich.
In tegenstelling tot MK en die andere modetroep met chronos die niet werken en als je ze openmaakt er een uurwerk in aantreft dat voor de helft plastic is en net zoveel heeft gekost als de batterij die je er instopt.
En toch vermoed ik dat 9 vd 10 vrouwen dat mooier en leuker vinden dan n Submariner ofzo… En al helemaal vergeleken met zo n oud exemplaar met gebarsten wijzerplaat, vergeelde wijzers, rammelend uitgerekt bandje, en bekrast glaasje. En die 2 rode regeltjes zijn niets vergeleken met de mooie bling bling op n MK
Die vlekken door de stalen band komen vermoedelijk door wat vuil tussen de schakels, moet op te lossen zijn met een sonisch wasje. Heb ik met diverse merken al meegemaakt en na een echt grondige schoonmaakbeurt is het weg, de Seiko kan dus denk ik nog wel worden gebruikt…
Bandje is al meerdere keren achter elkaar in de ultrasoon geweest, maar helaas.
We hebben er al eens zwaar over nagedacht.
Is misschien toch de combi van haar huid en de staal legering samenstelling.
Ik heb hem zelf ook en ben er zeer tevreden over. Ook leuk op een nato of siliconen. Wel een goed idee trouwens, misschien moet ik de mijne ook aan mijn vrouw geven. Krijg ik weer ruimte om… ik heb altijd al een oris gewild, of een tja vul maar in.