Echt Lelijk

Tijdens mijn vakantie in Zuid Frankrijk heb ik een bezoek gebracht aan Monaco.
Daar kwam ik oog in oog te staan met onderstaand “smaakvol” klokje.


Ik had het horloge hier al meerdere malen voorbij zien komen, met name in rubrieken over lelijkste horloge.
En ja, ik vind hem in het echt inderdaad foeilelijk.
Ik vraag me alleen af hoelang hij daar in de etalage blijft liggen voordat een of andere steenrijke rus dit uurwerkje aanschaft.
.

1 like

Ja… in mijn ogen is dit ondanks de kwaliteit waarmee het uitgevoerd is “beyond Hideous”, maarja… het is algemeen bekend dat koopkracht niet recht evenredig is met smaak… :smile:
… als je dan tóch geld hebt uit te geven…

Koop dan dit… bezet met in totaal zo’n 3200 briljant geslepen diamantjes in een platina kast…

Horloges die vallt onder de category “duur, omdat het kan” zijn over het algemeen niet de meest mooie. Dit is de konig van die category.

2 likes

lelijker dan lelijk. Daar hoort een zonnebank bruin vrouwtje bij van 1m55 met te veel goud, make up en gelifte borsten…

Ik pas voor beide :slight_smile:

1 like

Tja… Rolex…

Afgezien van die 3 a 4 stijliconen die ze in de collectie hebben , ( waarvan ik die Dweller mooi vind , daar niet van ) en enkele smaakvolle damesmodellen… = dit het image een beetje.

Sorry.

Had n paar jaar terug.ook irl gezien. Vond t toen idd ook geen porum.

Ach wansmaak is ook smaak. :sunglasses:

En dat vind je dan wel mooi? :hushed:

tja, over smaak valt niet te twisten… (toch?)

't doet minder pijn aan de ogen… en het is een stukje vakmanschap van de bovenste plank…ik heb eens een videootje gezien over het maken van dit horloge… daar sla je steil van achterover… Pavé zetten van stenen, dus het hele oppervlak bedekken is een vak op zich…zeker als de steentjes zo klein zijn als op de “Stardust”… helemaal in vergelijking met de “Zwerfkeien” op die Rolex… :slight_smile:

Vind deze persoonlijk toch net iets lelijker l)

Of rapper