Echt. Maar één horloge. Eén!

zo sta ik er ook in. Buiten dat ik in het verleden wel spul heb verkocht en daar nu spijt van heb.

Ik wel gelukkig. Maar nog nooit exact dezelfde gezien.

1 like

Ik verbaas me dat deze nog niet langs gekomen is als beach to boardroom horloge. Kan me namelijk geen enkele gelegenheid bedenken waarop de Ingenieur misstaat.

7 likes

Eén horloge? Makkelijk.

Standaard Sub (5513 bijv.) of 36mm Datejust (1601 bijv). Misschien een Day-Date 1803 met presidentband als het bij je past. Nieuwer mag ook, maar is altijd minder.

2 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

in de board room van Rolex

1 like

De band van de Ingenieur schijnt zo goed te zijn dat je nooit meer wil wisselen. Jouw keuze is ook mooi, zelfde stijl als de Ingenieur wat mij betreft. Kan blijkbaar beter door een deur met jou als het gaat over horloges dan over politiek ;-).

2 likes

Ha ha, maar dan valt de Rolex onder de bedrijfskleding. Gaat trouwens niet op als je de eigenaar bent, Jean Claude Biver van Hublot heeft de grootste privé collectie van Patek Philippe. Beste man heeft dus wel smaak.

De man heeft geen smaak, mede gezien het feit dat hij de Hublot-look nu bij zijn huidige werkgever Tag Heuer heeft geïntroduceerd.

Ondanks het missen van een datum zou ik op dit moment de Tudor kiezen. Heeft voor mij alles wat ik in een horloge zoek.

Groeten
Rutger

5 likes

Deze…

4 likes

1 like

Voor wat betreft de Ingenieur heb je daar gelijk in. Door het ingenieuze systeem van de VC is er echter geen eenvoudigere manier van banden swappen denk ik. Je bent dan wel gebonden aan de banden van VC maar dat zal ook geen straf zijn denk ik zo.

Check:

en;

Voor mij zou het de SMP300 zijn. Sportief, dressy, waterdicht en voor mij de ideale looks.

1 like

Uit de huidige collectie zou ik de caliber 16 houden…

Als ik een horloge zou moeten/mogen kopen als one piece collection zou het een van de volgende zijn…

Of
http://cdn2.jomashop.com/media/catalog/product/cache/1/image/490x490/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/z/e/zenith-el-primero-striking-10th-silver-dial-automatic-chronograph-mens-watch-032041405269496-032041405269c496.jpg

3 likes

Er was een tijd dat ik alleen maar duikers wou. Inmiddels sta ik ook open voor andere typen. De duiker is nog wel steeds mijn favoriete horloge omdat ik hem zo veelzijdig vind. Door andere horloges meer te waarderen zou je kunnen zeggen dat mijn waardering voor de duiker minder wordt en maak ik een zelfde evolutie door als jij.

Eentje die ook mijn aandacht begint te trekken… al gaat hij wel behoorlijk ‘aanwezig’ zijn met 42mm…

2 likes