Niet de duurste, niet de grootste, niet de kleinste, maar mijn ‘altijd goed’ horloge met een bijzondere herinnering. Ik zou niet anders kunnen als het er maar bij een mocht blijven…
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Lap daar gaat mijn gsm… Volledig onder kwijl
Misschien iets voor je wishlist?
Als je de kosten van het onderhoud van je klok laat meewegen dan moet je blij zijn dat er geen keramische bezel op zit. Keramiek is breek- en kostbaar, die van jou is voor een paar tientjes te vernieuwen.
Da’s overigens ook een reden van Seiko om de Grand Seiko’s niet van een keramische bezel te voorzien
Zag eerder vandaag deze voorbij komen in een ander topic. Had ik het geld ervoor dan zou het een serieuze kandidaat zijn als one piece collectie.
Maar terugkerend naar de realiteit dan word het van mijn huidige collectie de BBR.
Nee, want ook een duiker kan als dress gedragen worden, andersom is dat niet het geval
Nooit één horloge, nooit!
Kiezen is één van de mooiste kanten van deze hobby.
Ik zou niet zonder kiezen kunnen.
Voor mij deze. Sterker nog: ik ben op zoek naar een nette gebruikte en zodra ik die gevonden heb, gooi ik mijn huidige 4-piece collectie subiet integraal de deur uit. Hard en meedogenloos. Rust aan de pols en in het hoofd.
(plaatje gejat van internet wegens gebrek aan eigen exemplaar )
Ja ik vind het ook heerlijk om s’ochtends lekker moeilijk te doen over welke het beste bij vandaag “past”(alleen voor mezelf speelt dit maar toch).
En dan uiteindelijk tevreden de hele dag naar je pols staren, "ja dit was echt een goede keuze vandaag "
En dan? Zien we je nooit meer terug hier?
Precies!
Eh, in ieder geval minder, in het begin ? Dat hopen mijn vrouw en kinderen ten minste …