Echt of fake Breitling?

In dit geval durf ik die gok wel te nemen. De B op de band van ts heel anders als de B op de echte band. 1+1=…

1 like

Daar ben ik het mee eens hoor.
Alleen kun je niet altind zeggen oh fake bandje dus horloge is dat ook dat is niet altijd het geval.
Maar in deze zeker wel.

Nee dat ben ik met je eens, dat is ook kort door de bocht, maar in dit geval is het wel heel duidelijk. Helaas voor ts.

1 like

Welkom bij de club.

Helaas werken platforms zoals eBay, Marktplaats, Google Shopping (zie Wish als voorbeeld), etc. allemaal mee hieraan door er niet tegen op te treden. Raar eigenlijk, want die illegale kopieën zijn bij wet verboden in Nederland dus men heeft de wet aan hun zijde.

Hoe vaak ik niet een advertentie meld als “schimmig” van een normaliter 10K+ kostende Rolex of Omega tag op eBay en Marktplaats omdat die daar voor 100 euro te koop staat, kan ik niet meer tellen. Als ik een week later terug kom moet ik constateren dat ze deze gewoon laten staan. Ik irriteer me daar echt mateloos aan. Niet iedereen heeft verstand van horloges en deze platforms faciliteren die criminelen, want dat zijn het in mijn ogen, en je benadeelt mensen enorm door het toe te staan.

Mijn advies, als je een knap horloge wil kopen en je geen verstand hebt van de materie, ga dan naar een juwelier of koop via dit forum bijvoorbeeld. Hier worden de nepperts er zo uitgehaald en bij de juwelier kun je ergens op terugvallen.

Oh, en dit is zo fake, dat het overduidelijk is dat je geen verstand hebt van de materie. Opvolgen dat advies dus. :wink:

1 like

Gewoon algemene groet voor nieuwe leden. :+1:

Gesloten, uitkomst helder.