Echt of fake Breitling?

Hallo, kan iemand mij vertellen of dit echt of fake is? !

Lijkt me praktisch onmogelijk om van deze foto’s te beoordelen, wat meer informatie zou ook prettig zijn denk ik.

Foto’s te slecht, sorry. Zo ziet een echte er in ieder geval uit.

Nou, dan zijn we er uit toch…

1 like

wat denk je zelf Maestro?
Als niet Breitling kenner denk ik het laatste.
Google eens op ‘breitlin exospace b55’ dan zie je hoe een echte er uitziet.

Overigens, warm welkom op ons onvolprezen forum.
Veel inspiratie en leesplezier toegewenst.

3 likes

Ik gok nep.

2 likes

Die is echt nep

Stevie Wonder in een vulkaan met lava in zijn gezicht en een zwaard door zijn neus kan nog horen dat die nep is

8 likes

Jammer dat ze zo groot zijn he, echt een super mooi ding.

Stalen achterkant? Ik zie het alleen in matzwart terug.

Bedankt, dat denk ik zelf ook. Zie dat het horloge 2 knopjes aan de zijkant heeft zitten wat andere niet hebben. Wat vreemd is dat je hem wel kan koppelen aan de Breitling-App.

Dit is de achterkant van een echte, die heeft meer tekst en de caseback is ook zwart.

Nep, alleen al vanwege t ontbreken van dat radiale slijpwerk op de bezel.

Eigenlijk zegt alleen de B op de band al genoeg. Vergelijk die van ts maar met een echte.

Nee hoor, dit ding is zo slecht dat zelfs op deze foto’s dat vanaf een kilometer te zien is…:grimacing:

1 like

De lume pip already give it away… zou iemand hier op het forum zeggen.

1 like

Waarom altijd die gare poep foto’s gemaakt met een baksteen met 0.3 megapixel camera :confounded:

1 like

Wat is het verhaal? Waar heeft u het horloge gekocht en wat heeft u ervoor betaald? Is de prijs in verhouding tot de prijs op de Breitling website of slechts een fractie daarvan? Ik gok dat laatste. In dat geval weet u genoeg. Een Breitling die voor een paar honderd euro wordt aangeboden en normaal een paar duizend ekkermannen kost is geen zuivere koek.

Omdat met goeie foto’s verkopers direct door de mand vallen, en met een slechte foto is er een kans dat iemand op MP toehapt als de “experts” twijfelen :stuck_out_tongue: ?

1 like

In ieder geval met kaart en niet cash. :drum:

Maar door naar een band te kijken kan je natuurlijk niet zeggen of het horloge een fake is of niet. Die kan er later wel bij zijn gekocht.

Natuurlijk is dit horloge een fake.