Ja dat snap ik, gaat mij om afwerking, het 7750 uurwerk de subdials. En dan zeg ik te veel wat het net niet is.
Heel simpel, de cijfers op de subdial zijn niet duidelijk het reliëf komt er doorheen.
Dus nep
Je hebt er niet heel van verstand van of wel,?
Eens inclusief de gravures op de band
Je ziet het ook vaak aan de sluiting vd band
Riders kosten al gauw 200 euro per stuk inderdaad
de kroon is er gewoon bij,ik ga het horloge vd laten nakijken heb het horloge tenslotte toch al gekocht!
Mischien heb ik geluk.
Bedankt voor uw reactie…
En daarna hier vragen of het echt is? Heel slim
soms moet je een gokje wagen toch!
Daar was de prijs ook na.
Uurwerk is wel al rond 175 waard is wel een ori 7750
Ook met al het werk wat er aan het horloge zit? Of het echt is of niet daar ga ik niks over zeggen, maar mocht het echt zijn dan zal het behoorlijk wat kosten om het weer in een goede staat te brengen.
Ik houd de echt-optie open. Je hebt wel wijzerplaatschade bij de datum, was op eerdere foto’s niet of nauwelijks te zien.
Ook indien echt is het wel een beetje een “trainwreck” dat meerdere honderden euro’s aan investering vraagt.
Het horloge heeft zoiezo een beurtje nodig,daar ga ik hem ook voor wegbrengen en dat er geld bijkomt dat weet ik en vind ik ook geen ramp.
maar dan heb ik we een mooi horloge.
ik breng hem gewoon weg en dan zal ik het wel horen of het een fake or real is.
Ik volg voor de uitslag
Referentie nummer is ook vreemd op de caseback
Deze type Chronomat is (denk ik) A of B13350
Bracelet Pilot 300A is normaal gepolijst zilver zonder gold accenten
(Ik heb ook zelf zo’n rotor nooit gezien , maar ben geen kei)
Vreemde horloge voor mij
Zijn er officiele papieren bij met serie nummer ??
Deze foto geeft de doorslag, FAKE!
Dit haakje van het anker moet naar links gebogen zijn of weg zijn. Bij dit horloge is hij recht dus denk ik dat het een nep Breitling is.
Nog duidelijker.
Nee Peter, 100% fake. Kijk een naar de index streepjes op de subdials die staan tegen en sommigen een stuk ervan af. Klopt helemaal niets van.