Goedemorgen,
Kan iemand zien of dit horloge echt of nep is.
Helaas missen de riders.
bedankt alvast!
Goedemorgen,
Kan iemand zien of dit horloge echt of nep is.
Helaas missen de riders.
bedankt alvast!
Nep!
Hij is van binnen bijna net zo slecht als een originele. Gewoon een Valjoux 7750 met alleen een Breitling rotor en tadaaaa een Breitling. Net als de echte.
ok duiderlijk,ik heb er geen verstand van vandaar deze vraag.
bedankt voor uw antwoord.
Zeker jammer… Voor de rest spotless!
Nep! Straight out of China…
Qua uitlijning lijkt het wel een echte Seiko
Ik zou er toch even een expert naar laten kijken, er is al vaker nep geroepen door “experts,” terwijl 't een echte was… Je foto’s zijn erg slecht maar mijn gevoel zegt toch laten controleren.
Dit is ook wel een bijzondere foto. Breitling heeft volgens mij nog nooit een Duo Tone band gemaakt waarbij de goudvergulding over de end links doorloopt. Met andere woorden de band bij deze is in ieder gaval wel twijfelachtig.
Een echte neppert
Een aantal rider ontbreken. Mocht het een echte zijn dan is het erg duur om deze te laten aanbregen.
De lume is van de indexen af. De deels vergulde end links kloppen niet.
Verder is de gravering van het achterdeksel wel heel erg onscherp en lijkt het meer een afgietsel te zijn.
Het nummer A134BC2805 is ook vreemd, bestaat volgens mij niet. Bovendien ken ik geen Chronomats die een goudkleurig/verguld uuwerk hebben, maar dit laatste kan een gebrek aan kennis zijn.
Ontbreekt er geen kroon? Wat een troep. Grote boog omheen lopen.
Sub dials wijzers zien er slechr uit zou de gok niet waagen
Het zou mij niet verbazen als hij legit was, zeker die laatste foto - de wijzerplaat is wel erg scherp, wijzers lijken OK. Dit is wel een horloge uit een tijd dat veel dure horloges er - nou ja - ongeveer zo uitzagen qua stijl en smaak.
Het font van de breitling-tekst op de rotor is ook periode-correct. Ik kan me alleen niet herinneren in mijn Breitling-tijd vergulde uurwerken te hebben gezien.
Ik heb al eens eerder te snel “nep” geroepen. Vandaar.
De kroon ontbreekt duidelijk, die op de grijze markt vinden is nog even een dingetje. Via Breitling gaat dat niet, die stellen meteen een offerte voor volledige service op. Of, ze vertellen je dat-ie nep is. Dan weet je dat wel zeker.
Ik ken die ook niet en ik heb er best wat open gezien. De tekst op de rotor zit ook op een ongebruikelijke plaats.
Helaas een namaak.
Ik denk toch dat ik me aansluit bij “nep”.
In mijn beleving allemaal net niet correct…
Zoek de verschillen.
Dit is wel iets anders…