Ik heb dit horloge gekocht via marktplaats. Echt of nep?
Basisgegevens
Merk TAG Heuer
Referentienummer WBD2120.BB0930
Opwinden Automatisch
Materiaal horlogekast Staal
Materiaal horlogeband Staal
Bouwjaar 2020
Ik heb dit horloge gekocht via marktplaats. Echt of nep?
Basisgegevens
Merk TAG Heuer
Referentienummer WBD2120.BB0930
Opwinden Automatisch
Materiaal horlogekast Staal
Materiaal horlogeband Staal
Bouwjaar 2020
Voor zover ik kan zien lijkt deze echt.
Vergelijk gedaan met mijn aquaracer, ziet er echt uit
De foto’s zijn van Chrono24.
Nou das niet zo raar, via chrono24 marktplaats ben ik ook in contact gekomen met de verkoper
Maar je hebt hem al of nog niet in handen aangezien je Chrono foto’s gebruikt? Vaak kan je er al iets over zeggen als je hem zelf in handen hebt.
Maar je hebt hem al gekocht? Ik zou graag eerst willen weten of het een originele betreft en geen kopie.
Scherp,
Hij is iig goed gedragen in die 2 jaar, rlc zou er wakker van liggen
Ja, ik ook maar ik dacht. een Tag Heuer wordt toch niet nagemaakt. tot ik filmpjes ging kijken op internet.
Ik vind hem ook wel wat aftands ogen voor zo’n jong horloge
Sinds mensenheugenis worden tags nagemaakt, dus daar zijn zeer veel neppers van.
Sowieso worden zelfs Casio f-91 gekopieerd dus niets is uitgesloten
Zo, echt wel en al heel lang ook! Vroeger waren de neppers meestal vrij gemakkelijk te herkennen. Maar tegenwoordig zijn ze een stuk beter.
Dat gezegd hebbende. Deze lijkt, op het eerste gezicht, wel te kloppen, hoewel behoorlijk afgeleefd. Ik neem aan dat de prijs daar ook naar was en dit tevens de reden is dat je je afvraagt of ie wel echt is.
Mijne is al een tijdje weg, maar was wel uit deze serie denk ik.
De lume in de bezel lijkt me wat rommelig. Maar verder lijkt hij redelijk overeen te komen?
Hij is binnen!!
Ik moest nog wel even 21% importheffing betalen omdat hij uit Engeland kwam. Wat een drama.
Hier nog wat foto’s van het horloge. Ziet er boven verwachting mooi uit vind ik. Vanavond ga ik de case openmaken.
Dit is de WAY serie. Het horloge van TS is een WBD-serie. De kasten zijn inderdaad gelijk, maar de dials en banden zijn anders.
De lumepip en het driehoekje er omheen zien er anders uit bij deze gouden bezel, maar het klopt wel bij deze versie.
Alles maar dan ook alles wordt nagemaakt….
Ok, hmmm dus hij is echt?
Zover ik kan zien wel. Maar ik heb geen röntgen ogen
Ik twijfelde eerst wel aan de lumepip, maar dit hoort wel bij deze ‘gouden’ bezel.
De binnenkant geeft het definitieve antwoord.