In een klein rommelwinkeltje zag ik tussen de ouwe meuk een horloge liggen.
Normaal laat ik fakes of replicas links liggen maar ergens kreeg ik het gevoel dat deze misschien nog eens echt kon zijn. Het lijkt saffier glas en de band voeld+ het horloge voelen toch aardig solide aan.
Ik ben totaal geen Tag Heuer kenner dus ben benieuwd of hier iemand vanaf de foto’s kan zien of dit om een neppert of echte gaat.
Ik ben zelfs langs schaap en citroen geweest en daar twijfelden ze. Om het zeker te weten moest ik hem laten opsturen en was ik daarvoor direct al wat euro’s lichter.
Eerst hier maar eens rond vragen voordat ik hem daadwerkelijk laat opsturen met de kans dat ik geld neerleg voor niks.
Allemaal erg bedankt voor de reacties. Niet dat ik er van wakker lag.
Maar ik gooi hem nu toch met een fijner gevoel weg. Was toch leuk geweest… dat je in een klein vergeten winkeltje ineens een horloge vind. Dan had ik eventueel de vrouw des huizes nog blij kunnen maken met een dames modelletje Tag Heuer!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar eigenlijk zit er altijd wel een opkoper tussen die eerst de echt waardevolle spullen filtert voordat er iets aan de winkelinventatis wordt toegevoegd.