Echt of nep voordat ik 'm aanschaf? (Tudor Prince Date Day 36)

Goedenavond,

Excuus als dit soort posts niet zijn toegestaan! Ik sta op het punt een Tudor Prince Date Day 36, white roman dial aan te schaffen via een chinese verkoper op Chrono (ik kom daar voor mijn werk. Wel wat reviews, niet perse een héle grote verkoper.

Dit horloge wordt alleen met de box aangeboden, zonder papers. Door de aanzienlijk goedkopere prijs t.o.v. identieke horloges, wil ik deze het liefst nog laten controleren op dit forum. Gevalletje too good to be true verkomen.

Contact met verkoper was overigens prima, foto’s op aanvraag ook soepel. Zie de bijlage. (kan maar 2 foto’s toevoegen helaas)

Alvast bedankt voor enige reacties!

9 likes

Azië is doorgaans de goede plek om ze te kopen, daar worden ze oorspronkelijk ook enkel en alleen geleverd.
Daarbij, buy the seller!

Op basis van de foto’s zie ik niets vreemds, wellicht dat anderen hier nog iets meer inhoudelijk op kunnen ingaan?

1 like

Yess klopt man! Liefste koop ik bij sellers uit Japan op Chrono, vertrouw ik het meeste. Zijn helaas fakes van dit horloge waardoor ik toch 100% zekerheid wil hebben ipv. 99% haha.

Mooi horloge en vanuit deze foto’s geen afwijking te zien. Heb je foto’s ontvangen van dit exemplaar met een serienummer erop? Dan straks ter plaatse ook checken of dit nog steeds overeenkomt. Verder veel plezier met de aankoop gewenst!

1 like

Zolang je niet vraagt naar wat de waarde is of iets dergelijks zit je goed met deze post.

Je kunt wel onder je eigen post in de reply extra foto’s plaatsen

Succes!

Houd je rekening met btw en invoer?
Scheelt het zo veel met deze, en is het risico je waard?

https://www.horlogeforum.nl/t/te-koop-of-ruil-tudor-prince-date-day-76200-wit-roman/484401?u=misterd

1 like

Ik zou wel even willen zien of het serienummer klopt/ergens op slaat.

Wat moest hij kosten?

Ik heb er 1 te koop staan mocht je interesse hebben stuur maar een bericht. Full set

5 likes

Hey, thanks voor je bericht! Zag 'm al voorbij komen, erg mooi horloge man. Ben echter op zoek naar de fluted…

Succes met de verkoop! Moet vast goedkomen

1 like

Rond de 2k$.

1 like

Wat is de leeftijd van het horloge?

Geen probleem en thx :+1:

Mooi horloge! Ik kende deze referentie niet.
Succes met de verkoop. (Ps geen interesse)

1 like

Altijd riskant om op basis van enkele foto’s een uitspraak te doen. Het uurwerkje ziet eruit als een echte ETA 2834-2. Dus dat kan een goed teken zijn.
Zoals reeds gezegd zou ik ook het serienummer even checken. Hij ziet er verder niet als een fake uit, maar ik ben geen expert. Succes!

Losse bezel kopen?