Heren graag jullie mening over deze Rolex…is deze echt of nep ?
2003 Rolex explorer - origineel
http://link.marktplaats.nl/m1151162426?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios
Ad
Heren graag jullie mening over deze Rolex…is deze echt of nep ?
2003 Rolex explorer - origineel
http://link.marktplaats.nl/m1151162426?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios
Ad
De combinatie ‘goede horloge’ en ‘verzenden’ is wat mij betreft een riskante.
De prijs is wel verdacht laag. En weer van die lekkere wazige foto’s.
Ja dat was ook mijn idee vandaar de vraag
Over het horloge kan ik niet oordelen, maar wel vreemd dat hij een hd tv te koop aanbied vanuit den haag en daar wel ophalen heeft aangevinkt terwijl het horloge in 's hertogenbosch lijkt te liggen met enkel verzenden.
Apart dat hij “origineel” in advertentie zet. Nepper voor 2500 euro? Als je ter goeder trouw bent hoeft dat er niet bij toch?
Ik denk dat dit voldoende zegt !
…en zoals altijd weer van die fijne onscherpe foto’s…dan weet ik in principe al voldoende.
…een goede horloge en een heel mooie stijl horloge.
Manman
En in het buitenland voor een (kraak) klus en heel toevallig ook de Rolex doos in zijn tas…altijd handig. Je weet maar nooit.
Topper dit
Lijkt zo op het eerste gezicht een Franstalig persoon. Niet dat het wat uitmaakt, viel me alleen op
Edit: opvallend… de tekst van zijn andere advertentie is zeker door een ander opgesteld, zie het taalgebruik. Wel dezelfde aanbieder volgens Marktplaats
Echt waaaaaazig, waarschijnlijk ? Nep.
Mooie scherpe foto’s ook. Met een mobieltje uit 1995 maak je scherpere foto’s.
Had laatst ook zoiets voor een 6694 Rolex. Stond Amsterdam bij de locatie, maar bleek in Antwerpen te zitten. Meteen klaar er mee.
Van de Explorer is de prijs idd ook een flink stuk te laag.
Prijs zegt genoeg. Nep.
Het horloge op de foto’s zal wel echt zijn. Maar hij heeft geen Rolex, hij heeft helemaal niets. Jij stuurt je geld en dan krijg je nooit meer iets te horen van hem.
Zijn het niet de foto’s uit deze advertentie:
Inderdaad…dat lijken dezelfde foto’s.
Wat een randdebiel zeg
Heb ff E400 op zijn tv geboden…kijken of hij zijn adres doorgeeft en vraag daarna wel of ik gelijk het klokje kan ophalen
Mart?