Echt of nep

Mag ik je een tip geven? Als je twijfelt over echtheid dan is voor 98% zeker nep. Dure horloges kom je in de regel niet goedkoop tegen. Een echte Rado maar eens bekijken wat die kost, en en kijken waar de jouwe vandaan is gekomen.

1 like

195% hartstikke nep:

  • markers liggen bij het origineel veel verder naar de buitenkant van de dial
  • wijzers zijn bij het origineel veel langer
  • kan het fout hebben maar volgens mij schrijf je Jubilée met een e meer dan bij jouw horloge

Wat was je doel eigenlijk met jouw allereerste post? Wil je hem verkopen als echt, ik hoop van niet. Zitten de doos en papieren er nog bij? Hoe kom jij eraan?

3 likes

Nou ja, die lijkt me wel echt in elk geval… :smile: …hoewel de uren- en minutenwijzer niet goed uitgelijnd zijn. Ik plaats regelmatig zelf wijzers, en zie meteen als 't niet klopt. De m-wijzer staat een minuut of 3 te ver t.o.v. de positie van de u-wijzer.

Maar ik vervang regelmatig Michael Kors-batterijtjes van de vrouwen/vriendinnen van collega’s, en deze lijkt me in elk geval OK.

1 like

Dat is dan alvast een meevaller, het zal je maar gebeuren een fake Michael Kors…

2 likes

Hahah dat klopt deze is zeker echt :blush:

1 like

Is echte originele Michael Kors, wat Rado betreft, ja die naam is goed geschreven.

1 like

Mijn doel is eigelijk om achter te komen of die echt was ja of de nee heb hem gekregen van iemand waar ik altijd Rolex horloge’s vandaan had en die zei hier heb je mooi klokkie vandaar . Ben net bij een juwelier geweest maar die had net in de collectie dit merk en moest wachten op meneer de haas zelf van de juwelier en die is der zaterdag weer

En die Rolexen zijn dan wel echt? :frowning:

Zijn dat dan echte Rolex horloges vraag ik me af…

He ?

Ik ben hierin geen kenner maar die 4 schroeven aan de achterzijde zien er gaar uit, dat is volgens mij een veeg teken.

1 like

Ja daar heb ik papieren bij doosje alles

Maar denk ook zeker dat die ene nep is hoor schroefjes achter zeiden zit der slecht in en slecht af gewerkt maar denk ff kijken wat jullie der van zeggen maar leuk zijn alleen maar mannen

1 like

Ben ook benieuwd naar foto’s van al die Rolexen eigenlijk.

groetjes Lenno

Je moet niet alles willen weten lenno maar je mag wel alles eten :yum:

2 likes

Er zitten ook enkele vrouwen hier en @anon50762135EV

8 likes

Ja goed hé, echt een alfa forum hier hoor :+1: Alhoewel sommige van ons soms best een beetje eenzaam zijn…

Wanneer het forum vraagt of je meer horloges hebt, dan je Kors laten zien i.p.v. je stapel Rolexen.

Heerlijk, mensen die gewoon zijn gebleven!

17 likes

Er zijn aardig wat mensen de dit credo inderdaad ter harte nemen :wink:

https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2016/14/kwart-van-laagst-opgeleiden-heeft-obesitas

2 likes

3 likes

Ik moet even grinniken sorry

1 like