Echt of nep?

Heren,

Via marktplaats kwam ik dit tegen. Hoewel te mooi om waar te zijn leg ik het toch even hier neer:

http://link.marktplaats.nl/363872066

gr

Voor dat bedrag zou ik me geen illusies maken…

Hoe nep wil je het hebben X(X(

Gr Ron

Tempus Fugit Schreef:

Hoe nep wil je het hebben X(X(

Gr Ron

Kun jij dat dan zien aan de hand van die beelden? Knap (tu)

Je kunt er geen buil aan vallen :+

Lijkt me geen antwoord op mijn vraag hoe jij kunt zien dat dit nep is. Ik weet ook dat 90 bespottelijk goedkoop is, maar heel soms zetten mensen dit volledig onwetend toch te koop. kijk maar eens naar haar andere advertenties. lijkt wel een opruiming / leegruiming.

hans

De sluiting klopt niet, rest kan ik niet zien op dit soort foto’s.

Ik denk niet dat ze de kluit willens en wetens belazeren, ik zou dan in ieder geval mijn telefoonnummer er niet bij zetten.
Wellicht kun je meer informatie krijgen over het horloge of a.d.h.v. bijzondere kenmerken achterhalen of het een nepper is of niet.
Een telefoontje of mailtje kan nooit kwaad.

Lijkt een Seamaster band/sluiting. Dat zou er niet direct op hoeven te duiden dat het nep is. Misschien gewoon onwetend en samengesteld.

Heb even gebeld. “Nee, voor die prijs kan hij natuurlijk niet echt zijn. ik heb er zelf ook maar 120,- voor betaald.” "Een echte kost wel 1600,- ".

Verder hele vriendelijk Friezen, niks mis mee, alleen is het dus een nepper.

hans

als ik naar de wijzerplaat kijk, heb ik nog nooit zo een gezien.

of het moet een aparte american edition ofzo zijn.

Ja precies, kijk maar naar de dial op 9 uur. Daar kun je de 7 dagen van de week zien. Het is dus één van die bekende chineses automatische datum horloges en geen chronograaf.

Time Cat Schreef:

als ik naar de wijzerplaat kijk, heb ik nog nooit
zo een gezien.

of het moet een aparte american edition ofzo zijn.

Als je goed kijkt zie je dat het een multi-function uurwerk is. Geen chrono dus. En de naam van de verkoper “Joke” zegt natuurlijk genoeg. :smiley:

dreski Schreef:

Time Cat Schreef:


. En de naam van de verkoper “Joke” zegt natuurlijk

genoeg. :smiley:

Sorry, maar ik heb Joke dus net aan de telefoon gehad. Daarna haar man en die gaf direct toe dat het een nepper was.

Niet te makkelijk / snel (ver)oordelen.

Heb ik kennelijk talent :D:D:D

Kijk nou toch naar die subdials, hcptdg. Er is echt nog enkele originele Speedmaster op deze manier uit de fabriek gerold. En ik weet er echt niet zoveel van hoor, maar wel genoeg om dit te kunnen zien, zelfs met deze tamelijk rafelige foto’s.

Gr Ron

hcptdg Schreef:

dreski Schreef:


Time Cat Schreef:



. En de naam van de verkoper “Joke” zegt
natuurlijk

genoeg. :smiley:

Sorry, maar ik heb Joke dus net aan de telefoon
gehad. Daarna haar man en die gaf direct toe dat
het een nepper was.

Niet te makkelijk / snel (ver)oordelen.

Het was ook niet serieus bedoeld. Joke betekend grap in het Engels.

Daar heb je dan weer gelijk in. Niet aan gedacht. :wink:

Subdials veel te kort bij elkaar en de typische typografie op het deksel van de goedkope imitatie Speedy…

Auwe…:wink: heb je serieus gebeld??? Doe effe normaal :smiley: dit herken je toch meteen.

gr. Roel

Sluiting klopt niet, kroon klopt niet, pushers kloppen niet, kast klopt niet, plaat klopt niet.

Uhm, ja, erg fake dus, walk away.

En een Speedmaster (welke dan ook) voor € 90,00? Nee… echt niet, dan moet er toch echt minimaal een nulletje bij voor de komma.

Ik wilde gewoon Joke’s stem even horen.:)-D