Echt of nep?

Via pb heb ik je een volledig origineel exemplaar aangeboden , incl resterende garantie.

Helaas nooit reactie op mogen krijgen .

2 likes

Ik heb gereageerd, nogmaals excuses ik heb over het bericht heen gelezen.

Hahaha echt, dat klinkt logisch :sweat_smile:

1 like

Deze video wou ik posten tot ik hem al voorbij zag komen. Ik probeer altijd zo veel mogelijk op de hoogte te zijn van alle fakes. Hoe meer je weet hoe beter je er zelf tegen beschermd bent. @User1Mocht je hem echt graag willen en alsnog twijfelen zou je de foto’s eens op een replica forum of subreddit kunnen posten? als iemand het weet zijn zij het wel

1 like

Helemaal met je eens maar zou toch uitkijken me oude exemplaren, er zijn genoeg bedrijven (?) als Noob die zich volledig op vintage watches storten :sob:

1 like

Dat zal ik de volgende keer overwegen. Ik vind dit platform eigenlijk wel fijn, alles in het Nederlands en iedereen is heel beleefd.

Oh?! Ik dacht dat ze zich juist richtten op nieuwere modellen, dat is shocking! Ik zal ervoor uitkijken

Ik denk dat het niet toegestaan is dus zal ik het niet doen maar er zijn genoeg webshops waar replica’s verkocht worden waar ook vintage modellen te krijgen zijn. Ik geloof dat er niet zo lang geleden zelfs een replica Paul Newman Daytona geveild is voor een behoorlijk bedrag:

3 likes

Dat is wel zo, maar dan met name de 5513 van Rolex en COMEX fakes enz… dit is financieel gewoon niet interessant genoeg denk ik. Wil niet zeggen dat het niet gebeurt natuurlijk

Indrukwekkend artikel!

Ja, best beangstigend ook…

1 like