Echt of nep?

Zou hem trouwens 6k bieden…

Is niet te koop. Die kennis van me vroeg of het horloge echt is.

Heb gezegd, is zo niet te zien, zeker niet voor mij, ben geen kenner.

Vandaar dat ik hier een balletje op gooi.

Deze is echt😎

1 like

Dat mag niet van @tompj

Ik denk dat die vriendschap echt is.
Op basis van deze foto kan over het horloge denk ik niemand een uitspraak over de echtheid doen.

2 likes

En terecht, daar is dit onderdeel voor. Het is echter hip om grappig te reageren op dit forum en commentaar te hebben op alles behalve de vraag.

Likehunters.

@MarcNB het is tegenwoordig sowieso lastig om een nepperd van een echte te onderscheiden. Ik denk als je het echt wilt weten dan zal je hem open moeten maken.

3 likes

Het gaat je niet helpen.

Wat hij zegt:

Rustig aan vriendje. Ik begrijp dat je je aangesproken voelt. Het spijt me, maar het heeft echt geen zin om topicstarter een ander antwoord te geven dan: laat er even door een expert naar kijken (die hem ook even kan openmaken).

7 likes

Wat maakt jou uit wat de motivatie is?

1 like

Goede vriend van je kennis, als hij al twijfelt aan de oprechtheid van zn vriend. Daarnaast bij jou gaat vragen of die echt is op basis van een gare foto, om jouw oordeel (via dit forum op basis van vreemden) weer terug te koppelen aan zijn vriend.

Mooi dit. Zou toch geen misgunnen zijn he :smile:

3 likes

ik zeg echt. op basis van de foto

Op basis van de foto’s kunnen we in ieder geval vaststellen dat het een horlogevormig voorwerp betreft.

6 likes

20 jaar geleden al lastig hoor…

Bij 99% van de neppers is dat ook wel te zien zonder ze open te maken. Alleen dan wel met beter beeld materiaal of als je ze in t vuistje hebt

Hmm nee, daar ben ik het niet mee eens.
Een hoop mensen doen op het forum alsof ze het weten, maar vallen vaak zat door de mand.

Ik ben overtuigd dat je bij een goede replica het verschil niet ziet.

De tijd dat ze Rolex met een B schreven is wel voorbij.

Ik denk dat een @Crownguard of een @Tempusuurwerktechniek het nog wel zien. Die doen dit jaren en hebben er 1000en in de handen gehad, maar de rest, nee.

3 likes

Ervaring mee?

Badumtsssss :crazy_face:

4 likes

Op basis van een foto is prima toch zo?
Het is geen aankoop advies!

Als hij het serieus wil weten is dat het enige antwoord, dat is 1 ding wat zeker is.
Ik koop nooit meer een Rolex die niet bij de AD of één van de huisdealers vandaan komt iig.

Ja, dat is ook de reden van mijn opmerking.
Mij heb je er niet mee :sweat_smile: het heeft wel mijn ogen doen openen.

Zeg het maar?

Welke is nep?

  • boven
  • onder
  • geen van beide

0 stemmers

Boven want daar heb je sokken aan :+1:

Ik ben het volledig met je eens hoor. :wink:
Hij was gewoon te makkelijk. :wink:

:point_up_2:

2 likes