Echt of te mooi om waar te zijn?

Ik was op zoek naar een breitling en keek dus even rond op marktplaats tot ik dit zag:

Link van advertentie: https://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1175284379-breitling-chronomat-evolution-ultimate-version.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr&pos=3
Nu lijkt het mij dat dit te mooi is om waar te zijn en dat het dus gaat om een replica horloge, iemand die mij het antwoord met zekerheid kan geven?

Alvast bedankt,

Je geeft het antwoord eigenlijk zelf al

1 like

Of hij nep is laat ik even in het midden. Valjoux 7750 lijkt me niet standaard.
Te mooi om waar te zijn? , Ja! gewoon laten liggen ennn weer door.

Nog meer nep en het zou een echte worden :smile::+1:

5 likes

Het staat er toch bij? Ultimate versie: nep dus.

En anders, 440 euro voor een nieuwe breitling…was dit topic dan echt nodig?

3 likes

Ik huil…

4 likes

Rotzooi, troep… NEP! Hij verkoopt ook nog andere tophorloges…ook voor prijzen rond de 400 euro :laughing: :joy:

En hij verkoopt een Breitling Superocean Abyss 46 splinternieuw voor €440,-. Moet wel echt zijn :sleeping:

1 like

Of chris2 = Bram om te kijken wat de kenners ervan vinden :grinning:.

Of het is zoals die zin hierboven. Of chris2 is nogal naïef.

Dit topic was echt niet nodig geweest.

Wat denk je zelf :slight_smile:

1 like

Ja als je naar zijn andere advertenties kijkt dan heb je eigenlijk ook direct antwoord…

Zou zo iemand eigenlijk niet bij de politie kunnen worden aangegeven en worden opgepakt voor het handelen in neppe producten?

1 like

Er zou een meldpunt moeten zijn waar je nep-handel kan melden.

1 like

https://stopnamaak.nu

2 likes

Zolang je nog steeds nepproducten mag invoeren zal het aanpakken hiervan weinig prio krijgen.
Regels meenemen nagemaakte artikelen

3 likes

Neen. We vallen hier nu enorm over deze aangehaalde advertentie, maar de frequente Marktplaatsbezoeker ( én horlogeliefhebber) weet dat Marktplaats alle dagen van de week vol staat met aanbieders van replica horloges. Marktplaats zelf weet het, gedoogt het ook, de politie weet het en de belastingdienst weet het ook. Het gebeurt gewoon. Er zijn voldoende kopers kennelijk voor deze horloges en te weinig regels om de aanbieders echt effectief aan te kunnen pakken :unamused:

Mijn advies: gewoon niet aan meedoen! :slight_smile:

1 like

Ook bekend onder alias ‘Peter’. Als je wil kopen verwijst hij naar z’n webshop die ik hier niet zal noemen.

En hoe weet jij dat dan van die webshop… :wink:

Een Patek Philippe voor € 440,- kon ik niet laten liggen natuurlijk.

2 likes

Wel apart…blijkbaar is het toegestaan want ik zie ze regelmatig voorbijkomen op marktplaats!

Overigens grappig om te zien hoe dan hebberigheid hoogtij viert…en je zelfs de moeite neemt om het hier te posten.
Gouden regel: als het te mooi is om waar te zijn…IS het te mooi om waar te zijn… :unamused:

2 likes