Echt of

Toch zonde want op ebay komt genoeg leuks voorbij maar dit soort criminaliteit verpest het…

Dat geschreven nummer staat ook op de doos gedrukt, en ook op het horloge gegraveerd, dit is echter een ander nummer dan het gedrukte nummer op het certificaat.

Ruud

Overtuig me dan eens jag, met feiten, ik ben benieuwd.

Ruud

Ruud Schreef:

Overtuig me dan eens jag, met feiten, ik ben
benieuwd.

Ruud

Confusion say :- “Man with 1 watch know time. Man
with 2 watches never sure !”

Feiten, wat bedoel je daarmee?
Wil je dat ik ga uitleggen waarom deze een replica is?

Hallo,
Was mij ook al opgevallen Ruud, zie mijn eerdere betoog.
Groet Peter

Ja, bijvoorbeeld :smiley:

Ruud

iemand met zo’n lage feedback doneer ik m’n geld niet…

Voor feiten dan moet ik je helaas teleurstellen want dan kom je op replica sites/forums waarin deze uitvoerig staat beschreven.
Dit horloge met speciaal uurwerk is enige tijd geleden aangeboden door een replica dealer.
Vandaar dat ik het 100 procent zeker weet.
Op de rep forums wordt duidelijk dat velen een mail/bericht naar e bay hebben gestuurd omtrent deze rep Pam 127.
Sterker."" er is iemand die een foto heeft gemaakt van zijn rep met hetzelfde serienummer!
De verkoper blijft bij zijn verhaal, dat het een echte is, tuurlijk.
De echte repliefhebber zal zijn replica niet voor echt proberen te verkopen.
Natuurlijk zijn er altijd sukkels die dat wel proberen.
Je kan je afvragen of je dit soort kostbaarheden eventjes scoort op het internet.
Koopjes zijn er niet een Panerai onder de 1500 euro kan niet.
Heel misschien een enkele keer als iemand echt geldnood heeft maar dan zal ik de Pam altijd laten beoordelen door een erkende dealer.
Ik zit hier niet de rep bouwers/dealers/klanten te verdedigen het ging mij om te laten zien dat de replica’s zeer goed worden