Echt of

http://cgi.ebay.com/Panerai-Pam00127-1950-fiddy-%20Mint_W0QQitemZ8921734863QQcategoryZ31387QQtcZphotoQQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

ziet er wel aardig uit,…,als je het wilt weten ff de achterkant van het uurwerk vergelijken…
vermoed dat deze wel echt is

Ik durf het niet te zeggen maar ik zou zo’n duur horloge niet durven kopen van iemand met zo’n lage score (3).

Het is niet de eerste Panerai die hij verkoopt, maar een feedback van 3…

En als hij de eerste aan een maatje heeft verkocht…

De foto’s zijn zo te zien van een echte, de prijs is daar ook naar. Maar of je deze aankoop via ebay durft te doen moet je zelf weten. Steiner in Maastricht heeft ze ook regelmatig, dan weet je zeker dat je een echte koopt. Of neem eens contact op met Manbodh in Rotterdam, hij kan je zeker helpen.

Ruud

Henrik Schreef:

En als hij de eerste aan een maatje heeft
verkocht…

Dat is inderdaad een vaak uitgeprobeerde truc. Ik zou het in ieder geval nooit doen. Alleen als ik het horloge op zou kunnen halen zou ik het proberen, maar in dit geval is het wat ver weg.

ik begrijp deze reacties, sterker ik heb het zelf vaak genoeg geschreven dat ik nooit dit soort bedragen op e bay spendeer.

Maar daar gaat het niet om.
Het gaat nu over de 127, echt of…

Master-Fan Schreef:

ziet er wel aardig uit,…,als je het wilt weten
ff de achterkant van het uurwerk vergelijken…
vermoed dat deze wel echt is

Dat zegt nog niets, die uurwerken vervalsen ze heden ten dage ook als de beste (of slechtste… net hoe je het wilt zien). Ook vereist dit toch wel enige kennis en heb je je nooit eerder in de wereld van Panerai verdiept dan zal je denk ik ook niet verkomen met een uurwerk inspectie. Ík zou dus niet kunnen zeggen of deze echt of nep is. :slight_smile:

Jaap-Wim heeft wel gelijk,…en ik weet dat er goede neppers zijn,…je kunt aan bepaalde afrondingen zien dat de neppert iets anders is,…zijn maar kleine details.

Ik heb namelijk deze foto op het internet gevonden bij replicahouse. Replicahause
http://www.replicahause.com/product_info.php?products_id=1132&osCsid=3a7eaf11c732f1ead67a7eca99badd4a

Volgens mij is het serienummer gelijk aan die op e-bay :slight_smile:

Maar er staat bij dat dit nummer 117/1950 is, die van Ebay heeft toch echt een ander nummer.

En die op ebay heeft een zwaanshalsregulater, dus niet geheel gelijk. Ik denk dat de foto’s zeker van een echte zijn, of je die ook geleverd krijgt blijft natuurlijk altijd afwachten.

Ruud

O ik dacht het BB nummer het serienummer was :frowning:

Ruud Schreef:

En die op ebay heeft een zwaanshalsregulater, dus
niet geheel gelijk. Ik denk dat de foto’s zeker
van een echte zijn, of je die ook geleverd krijgt
blijft natuurlijk altijd afwachten.

Ruud

Confusion say :- “Man with 1 watch know time. Man
with 2 watches never sure !”

Helemaal mee eens Ruud, plaatjes lijken van een echte, maar of je 'm ook echt geleverd krijgt ?
Verkoper voldoet zeker niet aan 't profiel om van hem een horloge te kopen van $ 7.800,- (en wat daar nog bij komt voor 't einde van deze aanbieding.)
Hij kan net zo goed een leeg doosje opsturen ,waar je dan voor tekent bij de postbode,
sta je mooi met lege handen.:frowning:
Ik zou nog geen horloge van 'm kopen met een waarde van meer dan $ 200,-
knap trouwens dat hij die andere Panerai met zulke slechte foto’s heeft kunnen verkopen,als dat al heeft plaatsgevonden,

jag, ik denk niet dat er iemand is die met 100% zekerheid kan zeggen of tie nou echt of nep is.
(behalve de verkoper dan)

André

ik weet zeker dat deze echt is, al die replica uurwerken hebben een veel minder mooie afwerking

Voor wat het waard is: als het echt om een postbode gaat (en niet een of andere student die voor FedEx oid werkt) dan kun je ze voor zo’n bedrag meestal wel overtuigen om nadat je getekend (en ev. betaald) hebt mee te kijken terwijl je het pakje opent. In geval van problemen heb je dan op z’n minst een getuige.

Hallo,
Wat valt mij op :
1 Het geschreven nummer op het garantiebewijs komt niet overeen met het gedrukte nummer (fotootje links boven in) in schrift staat 1074728 gedrukt staat 10274872.
2 Er is met die 4 geknoeid in het geschreven nummer.
3 Bij het geschreven nummer ziet de tweede b er heel anders uit dan de eerste b net of men er een ander letter van heeft willen maken.
4 De foto van het horloge over het geschreven garantiebewijs de band valt over de dealerstempel zodat je die niet kan zien,waarom niet een foto van alleen het garantiebewijs?
Als ik naar de fotootjes kijk van het aankoopbewijs en het certificaat heb ik het gevoel dat de verkoper met het horloge deze probeert te maskeren (horloge bovenop de 2 papieren)
Ik zou in ieder geval twijfels hebben met dit horloge.

Groet Peter

Het is een replica.
Deze werden enige tijd geleden aangeboden voor 2000 dollar.

Hallo,

Wist je dat al ?
Wilde je onze kennis testen?
Is eigenlijk wel een leuk item ontdek de nepper…
Maar ja, zoals je mijn schrijven hierboven ziet had ik al mijn sterke vermoedens dat het om een nepper ging.

Groet Peter