Echt YEMA!

Nooit echt een enorme fan van het merk, maar voor zo’n prijs kun je hem bijna niet laten liggen…

De limited YEMA skin Diver Slim CMM.20

Wat vinden we ervan HF?

30 likes

Mooi ding.

1 like

Welke prijs?

Erg mooi horloge trouwens met microrotor en serieuze specs.

1 like

2250 ballen

1 like

Vind ik zelf een hoop geld voor een yema maar als je kijkt wat je er op papier voor krijgt… Een koopje

Cijfers niet zo mooi op de indices.

1 like

Zou een mooie plek zijn voor een datum venster. 4 keuzes… :wink:

1 like

Mooi :star_struck: band ziet er ook goed uit.

Best wel tof, maar ik denk niet dat ik heel gauw een Yema zou halen. Op de een of andere manier heb ik weinig beleving bij het merk.

3 likes

Dat vind ik juist de grootste vintage charm.

Same.

3 likes

Wat een gedrochten van cijfers, vooral de 12.
Niet mijn kopje thee.

Heb een moderne Yema van binnen gezien, was nogal “underwhelmed”. Een van hun quasi-inhouse uurwerken. Afwerking op - laten we zeggen - Chinees niveau, er viel nog best wat aan af te regelen, en belangrijker - de reden dat-ie hier kwam - was dat de minutenwijzer er af was gevallen. Bij inspectie kwam dit, doordat er enorm dikke lume in de wijzers gesmeerd was; waardoor ze eigenlijk te weinig ruimte hadden t.o.v. elkaar. Hierdoor kon de minutenwijzer niet volledig opgeprikt worden. Symptoom heb ik kunnen verhelpen, maar de aandoening niet.

2250 voor het hier getoonde horloge - tja het is de markt, blijkbaar.

2 likes

Tot je er vanaf wil, dan heb je 1250 van dat geld zo door het putje gespoeld

5 likes

Ik heb ‘m op de Watchtimebeurs gezien en bepoteld maar viel me real life ietwat tegen.
Al is smaak persoonlijk uiteraard

Zoals je kop al zegt ………. kweenie, ergens ‘bekt’ het niet, en voor dat geld ……. hmmmm! Heb hetzelfde met Hamilton, klopt ook niet in m’n hoofd, iedere gek z’n gebrek zullen we maar zeggen! Over die cijfers op die indicies ……. 12 is net IZ :crazy_face:

De band is mooi.

Mooi horloge om te zien maar veel te duur

1 like

Topper met een prachtige band.

Vind het over het algemeen hele mooie horloges. Dit model zou ik zo zonder aarzeling om de pols doen. De prijs vind ik ook aan de hoge kant. Een preloved voor min dan de helft zou ik er wel voor over hebben.