Ik kreeg van Azimuth een echte Artist Impression van onze Limited. Alleen is de kleur rood in het logo en de indexen te licht. Ik wacht nog op een nieuwe maar wilde de eerste toch graag even laten zien omdat ik 'm wel erg mooi vind! Er zijn overigens al genoeg Limiteds verkocht om te kunnen zeggen dat deze er ook definitief komt.
Gefeliciteerd met het doorgaan van de ltd! Ik sta nog niet op het lijstje maar ik moet toebgeven dat deze AI me weer aan het twijfelen heeft gebracht!
Fraai! Mooi ook dat de zijkant van de band in de kleur van de wijzerplaat komt. Laat het maar snel herfst worden!! 
En dan wacht je dagen en zodra je dan toch maar de niet helemaal goede versie online zet krijg je een uur later de juiste
Anyway, zoals het er dus echt uit gaat zien met alle maten:
Closeup:

Grappig om te zien dat hij met een kras op het glas of is het de wijzerplaat geleverd wordt :+

Neehee! Dat is schaduw/weerspiegeling, nagebootst door de “designer”!
we maakten ons al zorgen…
jemig…
hoeveel tijd heb ik nog ?
schmeink Schreef:
jemig…
hoeveel tijd heb ik nog ?
Tot eind mei, zie permanente post bovenaan dit forum.
Ik kan nu helemaal niet wachten!
Ziet er erg goed uit, blij dat ik hem al besteld heb 
Hallo Henrik,
Deze schoonheid overtreft nu al mijn stoutste verwachtingen!!!
De betaling gaat hedenavond de deur uit.
Ik kijk nu al uit naar de slagregens en stormen in de herfst, natuurlijk wel met deze limited om de pols!!
Groeten
Rob
Mooi !!
Hij ziet er fraai uit. Ik vind het geweldig dat het horloge zo goed ontvangen is, en de hier getoonde impressie zal nog meer mensen over de streep trekken.
Nu jij nog Hans! 
Ja graag… (zie mail)
Nivelacuso Schreef:
Ja graag… (zie mail)
(tu)
Mooi horloge, moet alleen nog wel ff wennen aan het feit dat 't ding andersom loopt zegmaar…héél apart 
Ik blijf het een rare aparte klok vinden. Hij ziet er wel mooi uit, maar te raar voor mij.