Echte Cartier of neppert


Durf bijna niets meer te vragen hier.
Maar toch maar heel kort.
Is deze ook nep

Heb je hem weer, ben je het nou aan het uitlokken ofzo? Trolllll

Misschien heb ik een hele conversatie gemist, maar wat een onaardige reactie. Waar is de beleefdheid gebleven op het forum.

Over echt danwel nep kan ik niets zeggen, maar dit model bestaat in ieder geval wel.

4 likes

Het beste is om even langs een AD of horlogemaker te gaan; dan heb je meteen zekerheid.

Ziet er op het eerste gezicht prima uit

https://www.horlogeforum.nl/t/breitling/153693/28

1 like

U bent unfair en gemeen
Een nieuwe vraag stellen heeft niets te maken met vorige discussies

3 likes

Mee eens. In het verleden behaalde resultaten, bieden geen garantie voor de toekomst…

3 likes

Alleen maar halen en nooit brengen levert weinig vrienden op.

Mijns inziens niets wat duidt op een replica, maar ga even langs bij de dealer als je het echt zeker wilt weten. Heb je meer foto’s? Van de zijkant, achterkant, close-ups etc.?

Beste, vanwaar uw twijfel over de echtheid? U weet toch hoe u eraan bent gekomen.

1 like

Omdat je in de vorige discussie weinig lijkt aan te nemen van wat er gezegd werd en toch naar de juwelier ging, snap ik het doel van dit topic niet zo.
Ot: heb je foto’s van het achterdeksel of kun je hem open maken?

1 like

Die is waarschijnlijk sinds 8 mei druk druk druk met:

  • Formule 1
  • Studeren
  • Shoppen
  • Feesten
  • Sporten
  • Mannen op HF van zich af slaan via PB
  • Horloges bekijken en/of kopen
    (in random order, of alles tegelijk)
    :wink:
5 likes

Met elke “issie echt” post zal dit soort reacties exponentieel toenemen vrees ik.
U zou kunnen overwegen voor elke soortgelijke post een nieuwe username aan te maken.

Pro-tip: begin met Troll_01 en nummer op, valt niemand op :rofl:

Of natuurlijk uw verzamelende schoonzoon zèlf de vraag laten stellen, een beetje verzamelaar weet het forum wel te vinden

Die bleek dus echt te zijn…

Dat waag ik te betwijfelen, het horloge op de foto’s was duidelijk nep. Dus als TS de Breitling mee heeft genomen naar S&C, dan hebben ze het daar blijkbaar niet gezien.

1 like

Daar gaat het dus om. Velen hebben hier een uitgesproken mening terwijl de foto’s vaak van zo’n slechte kwaliteit zijn dat er überhaupt niet te beoordelen valt. En ik snap de zure reacties ook niet als mensen kortaf een vraag stellen. Ik ben er ook geen voorstander van maar die reacties! Reageer dan gewoon niet. Open een ander topic en ga verder met je leven…

5 likes

O jawel hoor.
Ben er vanmorgen geweest voor er 1 schakel te laten bijzetten.
Zie de bon en kijk naar de datum.

Er was in dit geval geen twijfel mogelijk. Tuurlijk, als je sinds januari lid bent, en wellicht nog weinig hebt gezien om een oordeel te vellen, dan wellicht niet. Maar die Breitling was toch echt nep, makkelijk te zien.

Denk je dat ze er bij S&C verstand van hebben? Die bestellen gewoon een schakel als jij dat wil.

3 likes