Echte Cartier of neppert

Wat bedoelt u precies ?
Ik heb een schuifmaat.
Kunt u een voorbeeld geven ?

Ik heb op het knopje rechtsonder gedrukt nu staat de linkse en de rechtse precies vertikaal.
Bedoelde u dat ?

1 like

Heb je een foto van de caseback aka de achterkant?

Nee, maar ik ga naar iemand toe die een horloge openmaker sleutel heeft.
Dan kan ik een foto van de binnenkant maken

Binnenkant is oke, maar gewoon van de achterkant van het deksel. Daar staat meestal meer info.

Ik denk dat een van de redenen dat alles er wat schots en scheef uitziet op de Breitling-wijzerplaat, komt doordat de foto niet precies recht van boven is genomen. Dat scheelt al een hoop, en ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet gek van op zou kijken als het horloge van TS gewoon echt zou zijn. Een replica is altijd veel slechter dan een origineel, en deze lijkt maar iets minder te zijn - wat weer door die foto-kwaliteit zou kunnen komen.

Ik maak 'm gerust een keer voor je (TS) open hier, dan weten we het allemaal maar meteen zeker. :+1:

Cartier lijkt me gewoon in orde.

1 like

B55048
Daaronder: 0131

Kun je nog een paar foto’s posten?

Eigenlijk even niet, na alle commentaar.
Hopelijk begrijpt u dat.
Ik wil alles opmeten wat u vraagt.
Ook de teksten die op het achterdeksel staan.
Die zal ik hierna noteren.

En heeft ie van TS nou geen Tachymetre schaal op de dial, of komt dat door de slechte kwaliteit van de foto?

Vaag antwoord; hoe moeilijk is het wat extra goed belichte foto’s met je mobiel te maken?

Je bent een troll en hebt geen horloge maar alleen een paar oude foto’s!

Even voor de duidelijkheid.
Ben je met je Breitling naar S&C gegaan om de schakel te bestellen? Met andere woorden; hebben zij het horloge in hun handen gehad?

Volgens mij is die er wel, maar ja - nou is-ie weer beledigd en wil geen foto’s er meer bij zetten. :roll_eyes:

Hij kan helemaal geen extra foto’s maken; hij heeft het horloge namelijk niet.

Als TS serieus was geweest had hij hi-res foto’s gedeeld en niet deze speurtocht. :face_with_raised_eyebrow:

Ja, dat heb ik gedaan. Vanmorgen nog.
De manager heeft er 20 minuten over gedaan om de schakel te monteren
MANUFACTURE EN SUISSE ETANCHE 100M

Kan zijn, maar jouw replies helpen ook niet echt om de waarheid boven tafel te halen.

Het doel is trollen zo lijkt het.

Dat bedoel ik dus.
Waardeloos antwoord
Zeg NU in welke houding het moet fotograferen.
Of op een handdoek of bord of whatever.
Ben je dan overtuigd ?
Ik vrees nooit

1 like

Met de krant van vandaag. Recht boven het horloge ¡¿

Of bij Peter langsgaan, die weet wel wat van horloges…

1 like

Ik heb geen krant, maar zal een blad pakken
Daar leg ik hem op