Echte Cartier? Of neppert?

6 jaar later… :sweat_smile:

Zelfs als volledig leek op gebied van echtheid en keuring kan ik zeggen dat hij nep is.

Dat bandje is sowieso echt. Dat staat er op.

7 likes

Ik wou er geen topic opnieuw voor aanmaken :slight_smile:

Bedankt voor je reactie.

1 like

Echt, ik kan geen een oud topic terugvinden!!.. Maar die zoekmachine vindt dit wel??

1 like

Zijn username suggereert dat hij van een andere generatie is, en daardoor handiger dan wij met internets.

2 likes

:stuck_out_tongue_closed_eyes:… 20 jaar jonger suggereert zijn naam ja…

3 likes

Ik ken dit exacte model moonphase van Cartier niet. Dat zegt op zich niet zoveel, want ik ben geen ‘certified’ Cartier expert. Ik heb wel een heel stel Cartier’s in handen gehad en ook een paar in bezit gehad door de jaren heen. Mijn gevoel zegt me dat dit nep is! Het lijkt op een imitatie uit de jaren '90, toen zag je dit soort modellen veel voorbij komen, zo herinner ik me. Maar ik kan me vergissen natuurlijk :grin:

Als je de foto vergroot, kijk naar de wijzerplaat en opdruk… ziet er nep uit, is net niet echt mooi. Ook op het uurwerkje staat geen Cartier. Volgens mij signeert Cartier al zijn uurwerken.

Dat is mijn observatie. :slight_smile:

1 like

Precies mijn observatie ook , ik begin het te leren! :relieved:

1 like

Beste Klokkengek,

Bedant voor je reactie, hier heb ik wat aan! :slight_smile:.

1 like

@frenk Niet flauw doen over iemand zjjn (nick)naam. Hij heeft zijn antwoord, dat moet voldoende zijn. Dat is toch wat wij hier (o.a.) doen?
Best handig vind ik van @Mr.watch1998 om een relevant oud topic hiervoor nieuw leven in te blazen. Bewijst in elk geval dat ie zich eerst documenteert voor vragen te gaan stellen.
Verder +1 voor @Klokkengek . Volgende aankoop meer succes gewenst Mr.Watch! :slight_smile:

6 likes

Bedankt Lexaf, het was gelukkig een extraatje in een doos zakhorloges, kan nooit kwaad :smile:

2 likes

Ik reageer op zulu… En constateer een leeftijdsverschil. Niet anders.

Ben blij dat we de jongeman netjes hebben geholpen ipv hem keihard te veroordelen. :+1:

6 likes

Dan zijn we het helemaal eens :+1:
Blij met jonge mensen op het forum. :slight_smile:

3 likes

Ja, en zo is het. Helemaal mee eens! :relaxed:

1 like