Ok. Ik weet het niet meer. Ik heb een lotje gekocht met daartussen een 'Cartier tank’vermoedelijk type Francaise. Het is een quarts met datum, en serienummer 2301 cc708177. In eerste instantie ging ik er van uit dat hij nep was omdat er niets op het uurwerkje stond. Maar hij ‘voelt’ zo echt. Via google vind je wel info maar zijn de meningen verdeeld.
Iemand hier die me kan helpen? Kom je dit soort uurwerken uberhaupt tegen in een Cartier. Anders toch maar even langs bij de juwelier.
Ja dit is overduidelijk gevalletje not swiss made
,japan made . Imitatie dus helaas voor jou.
Gelukkig was mijn uitgangspunt imitatie. Dan valt de schade mee.
En tussen de andere horloges zat wel een redelijk gave en authentieke dames Tudor (6k goldfilled 20 micron). Dus heb de kosten er wat dat betreft al weer uit…
Ja dit is overduidelijk gevalletje not swiss
made
Gelukkig was mijn uitgangspunt imitatie. Dan valt
de schade mee.
En tussen de andere horloges zat wel een redelijk
gave en authentieke dames Tudor (6k goldfilled 20
micron). Dus heb de kosten er wat dat betreft al
weer uit…
Ja dit is overduidelijk gevalletje not swiss
made
Gelukkig was mijn uitgangspunt imitatie. Dan
valt
de schade mee.
En tussen de andere horloges zat wel een
redelijk
gave en authentieke dames Tudor (6k goldfilled
20
micron). Dus heb de kosten er wat dat betreft
al
weer uit…
Doe mij ook eens zo`n lot toe
Heel veel succes er mee!
Dank. Moet nog een boel uitzoeken. Waaronder meer dan 10 (vermoedelijk ook neppe) Rolex dials. Ach als je maar lol hebt. Toch?
ja ach soms moet je gokje wagen he, gister hele zak horloges gekocht voor €40 , hoop losse onderdelen,hoop kapotte horloges maar als je alles op rijtje zet zitten er toch 20 complete oude dameshorloges bij(niets bijzonders qua merken maar toch) en 25 sloophorloges en 5 redelijke , 2 ervan in nieuwstaat alleen zonder glaasje, die krijgen nieuw glaasje en zijn dan zeker €25 p/s waard …dameshorloges allemaal weg voor €20 , slopertjes krijg je vast nog wel €15 euro voor en dan heb je dus voor €0 toch 2 mooie klokjes erbij en boel plezier…
Beste mensen, dit is mijn eerste post op dit forum.
Ik kom meteen even met de deur in huis vallen, ik heb een verzameling zilveren zakhorloges gekocht en daarbij zat dit horloge. Nu ben ik benieuwd of iemand dit model herkend en mij kan vertellen wanneer het gemaakt is (en of hij echt is).