Ik vroeg mij af of er mensen zijn die ook een soortgelijke breitling in hun bezit hebben en eens een kijkje kunnen nemen naar deze. In mijn ogen lijkt ie zeker origineel maar heb nog niet veel ervaring met Breitling.
Ik hoop dat jullie me van informatie kunnen voorzien,
Deze lijkt me OK. Betere foto van de achterkant zou helpen; en van het uurwerk natuurlijk liefst…! Gravering achterdeksel lijkt me, voor zover zichtbaar, diep genoeg; en de wijzerplaat ziet er ook bij vergroting behoorlijk strak uit.
Is de prijs echt zoveel lager dan bij een handelaar? Is het daarom interessant? Misschien is het een beter idee om wat meer te besteden zodat ie zeker te weten echt is en compleet.
Deze lijkt mij ook oké. Echter is op de foto’s te zien dat de bezel ter hoogte van de bovenste pusher, 2 uur. Flink gepolijst is. Er lijkt zelfs een deuk ingepolijst. Mogelijk is hier een beschadiging van de bezel weggepolijst. De scherpe kanten zijn weg van de bezel.
Ik twijfel heel zwaar eerlijk gezegd, de incapingen van de bezel lijken me niet diep genoeg, en ik meen dat ik op alle chrono modellen van Breitling onder aan swiss made staat (naast de 6 uur),iets wat hier ontbreekt…
Ik zou van deze afblijven, niet omdat het een imitatie zou kunnen zijn maar hij vertoont voor mijn gevoel teveel polijst sporen.
Ik weet niet wat de prijs is maar ik zou doorzoeken naar een andere als je dit specifieke model wil.
Ik denk dat er inderdaad een aantal plekjes zijn ‘mooi gemaakt’. Dus van deze ga ik afblijven. Mocht er iemand zijn met tips over een leuke, goede Breitling hoor ik het graag!
Lijkt mij een originele hoor, echte schroefjes in bezel, schroefjes in band. Bij die nepeprs zijn dit geen echte schroefjes en in de band zitten dan splitpennen die op schroeven moeten lijken.