Ik heb een klein vraagje en neem aan dat jullie dit wel zullen weten.
Ik heb dit horloge op het oog in de hoop er een nieuw glaasje in te kunnen laten zetten maar vraag me af, is het wel een echte of is hij nep?
Het betreft dit horloge:
Ik dacht dat het een echte is, maar zeker weet ik het absoluut niet. En de verkoper zegt (uiteraard) dat het wel een echte moet zijn want hij verkoopt geen neppe…
Alvast bedankt!
Aan het uurwerkje te zien lijkt het me een echte. Het is ieder geval geen goedkoop Chinees uurwerkje. Heb je al wel gekeken of je überhaupt een nieuw glas kunt krijgen/bestellen?
Moet heel eerlijk zeggen dat ik er eigenlijk vanuit ging dat het wel mogelijk zou zijn… Dus nee nog niet echt gekeken…>X
Maar ik ga er eens naar op zoek.
Oke dan weet ik genoeg! Ik dacht ook wel dat het een echte zou zijn, ook aan het uurwerkje te zien, maar bevestiging is altijd wel fijn!
Bedankt allen!
Ik heb het horloge toch maar aan me voorbij laten gaan… Het horloge is niet echt iets wat ik zou gaan dragen maar eerder in de kast laten liggen. En het geld kan ik dan beter gebruiken om een (in mijn ogen) mooier horloge te kopen, namelijk een Seiko SKX007…
Ik heb het horloge toch maar aan me voorbij laten
gaan… Het horloge is niet echt iets wat ik zou
gaan dragen maar eerder in de kast laten liggen.
En het geld kan ik dan beter gebruiken om een (in
mijn ogen) mooier horloge te kopen,
als ik t zo lees, denk ik n verstandige keus. dr net nog iemand met n impuls. warme dagen verergeren blijkbaar de koorts vh h-virus :+