echte omega bumper

Moet een omega bumper altijd een dakje (afgeknotte A met vlakke top ) in
de merknaam hebben ?Zoiets las ik in een ander draadje van @Peter LC .(toch niet de eerste de beste op kennisgebied)
Twee minuten later zie ik een advertentie in het te koop gedeelte een bumper zonder afgeknotte A .Kan iemand uitsluitsel geven. Zou wel nuttig zijn want ik hou wel van merk en en soort en als ik meer beslagen op het ijs kan komen,zoveel te beter.

1 like

Post even een paar goede foto’s, dat helpt altijd.

Je hebt me verkeerd gespeld, kwam hier toevallig. :wink:

Ik vind er zo gauw eentje, uit een specifiek jaartal, voor een prijs waar ik een mening over heb - maar discussiëren over te koop staande horloges is eigenlijk “not done” hier.

Zijn mijn horloges niet en ben ook niet handig genoeg om uit andere topics te slepen. Meer info zal denk ik van @peter lc en @hans151 moeten komen vrees ik.
Sorry.

Kopen op HF is betrekkelijk risicovol, want leden mogen troep niet benoemen.

3 likes

Hij kan me een PB sturen, moet-ie me wel correct taggen. Met foto graag. En dan heb ik nog de wijsheid niet in pacht hoor.

1 like

Naam verkeerd gespeld 2de keer .Mijn excuses .Antwoord op opmerking en bij uitbreiding het hele draadje mag rustig de vuilbak in. Prerogatief van Regular toch?
Was niet bedoelt als commentaar op een verkooptopic .

Als je @PeterLC niet aan elkaar schrijft, krijg ik geen notificatie. :man_shrugging: Stuur maar een link of foto of wat dan ook per PB, dan kijk ik even mee. :+1: