Er is mij als inruil een speedy reduced aangeboden maar ik heb mijn twijfels mbt echtheid. Vooral de kleur vd wijzers doen mij als leek al vreemd aan.
Iemand die opheldering kan geven, zitten nl geen papieren bij
Deze versie met gekleurde wijzers ken ik ook niet. Het is wel logisch omdat het de chronograaf wijzers zijn.
De Kroon zit iets lager dan de pushers, dat is een goed teken omdat er bij de Reduced een chrono module (van Dubois Depraz) op het uurwerk gebouwd is.
Dit lijkt me niet origineel… (frankenstein?) De seconde wijzer en subdial wijzers zijn volgens mij nooit zo origineel uitgekomen… De rest lijkt overigens wel legit…
Een MOD dus…
lijken wel Omega Speedmaster Reduced Schumacher wijzers voor de chrono
Ik vraag me af of het wel Omega wijzers zijn met zo n rode kleur afblijven zou ik zeggen.
De Schumacher versie had rode wijzers volgens mij in de combinatie zoals deze.
Dit is mijne, zoek de verschillen haha.
Naast de gekleurde wijzers zijn ook de wijzers zelf anders.
Ik weet dat er speedmaster reduced Schumacher modellen zijn maar nog nooit met de rode kleur tegen gekomen.
Maar ok, wijzers zijn een mis. Verder is er volgens mij niets geks op te merken toch?
Wat is een reduced speedmaster exact (of ongeveer )? Dank!
Ziet er zo op foto goed uit. Je zou voor de zekerheid een horlogemaker of een Omega dealer er naar kunnen laten kijken.
Dan kan je gelijk een prijs opvragen voor originele wijzers die bij deze ref.3510 horen.
Zelfde looks als de Speedmaster moonwatch.
De reduced is iets kleiner, 39mm en heeft een automatisch uurwerk.
Deze ref.3510 heeft plexi. Ref.3539 heeft saffier en geen cijfers naast de uren indexen (5, 10, 20, 25 etc.)
Binnen werk ziet er legitiem uit.
Vind het wel een mooie combie die wijzers. Zou het geen uitvoering kunnen zijn voor de Japanse markt?
De mod(?) is consequent doorgevoerd want de sub dial op 3 uur heeft ook een aangepaste wijzer in het wit met een afwijkende vorm.
Vind het wel wat hebben maar als je voor de “originele look” gaat moet je deze laten liggen.
Hier nog Ă©Ă©n die 'm eigenlijk wel mooi vindt.
Als je 'm tegen een scherpe prijs kunt krijgen, waarom niet nemen?
Onder de 1200 is wel een prima deal denk ik.
Grtz. Erik
Op zich vind ik hem er ook wel mooi uitzien en als je hem voor een leuk bedragje kunt kopen…
Past wel mooi de rode elementen in de dial.