Echtheid Breitling Colt Chronograph

Hi Allen,

Ik heb de mogelijkheid een Breitling Colt te kopen. Chronograph Quarts.

Ik vraag mij alleen af of deze echt is, ik heb weinig info gekregen maar de prijs lijkt mooi. Behalve een klein krasje zie ik er niks mis mee.

Echter ben ik eerder de fout in gegaan en dat doe ik liever niet nog een keer…

Daarom vraag ik jullie hulp op dit mooie forum.

Is deze Breitling echt? En wat zijn de juiste vragen om te stellen?

Er zijn geen boekjes of box bij. Het horloge is gekocht in een veiling lot door de huidige eigenaar en hij heeft meerdere Breitlings + wat andere bijzondere spullen te koop.

Batterijtje is eerder vervangen.

Hieronder volgen de foto’s:

1 like

Zoals ik het kan beoordelen, is het een echte.

1 like

Thanks, heb je zelf iets vergelijkbaars?

1 like

Ik heb ook eens een faux pas begaan met dit model.

Originele dat wel, maar man wat een gekloot met dat horloge. Met verlies teruggedaan. Nooit weer een chronoquartz van dit kaliber.

Nee, ik heb geen Colt. Wel een Navitimer en een Chronomat. Maar ik heb de foto’s vergeleken en de details komen overeen. Ook de modelcode klopt A53035.

Wat dan.?
Heb nog nimmer gedoe gehad met Breitling quartz horloges.

@RensDV2
Ik.ontdek zo ook geen rode vlaggen
Ziet er juist uit.

1 like

Is n echte, wel zonder originele stalen band. Moet je zeker onder de 1k kunnen kopen.

1 like

Lijkt mij echt.

Hier meer opties (en zekerheid) zou mij de extra euro’s waard zijn.

1 like

Ik kan enkel zeggen, dat als je wilt vergelijken, je gerust kan kijken naar wat ik vandaag draag want ik heb namelijk een uit '97.
Deze is in een minder mooie staat (ik heb hem vanaf mijn 18 jaar meer dan 10 jaar elke dag en overal gedragen), maar is een echte (met alle papier werk etc erbij). Bij mij kwam hij met een blauwe lederen band.

1 like