Op marktplaats kwam deze Cartier voorbij in mijn startpagina. Nu ben ik benieuwd of dit een echt exemplaar is. Op internet zie ik hem in deze vorm voorbij komen, echter kan ik op de foto’s de Cartier in een van de V’s niet ontdekken. Zouden jullie even mee willen kijken?
Nee, en ook niet in de X
Daarnaast lijkt het horloge wat mat groenig uitgeslagen. Ik zou bijna zeggen dat het ooit verchroomd is geweest. Lijkt me niet zo horen
Fijn als mensen zien waarom iets fout is en dit vermelden. Jammer dat er telkens ook mensen posten zonder enige onderbouwing erbij. Ik wil ook leren, maar leer niks van schreeuwen zonder onderbouwingen.
Je kunt ook leren door jezelf ergens in te verdiepen, ipv het voorgezegd te krijgen . Er zijn goede fakes in omloop waar een uitvoerige uitleg nog nuttig is. Maar uitleggen waarom een niet bestaand model nep is, is vrij zinloos. Buiten dat, dit is zo slecht gedaan dat het echt niet meer verdient dan “nep”
Ik denk dat het meer gaat over de irritatie dat sommigen hier graag schreeuwen China Ali bami express nep zonder verdere context. En anderen die wel verstand van zaken hebben zoals jij bijvoorbeeld dat ook goed kunnen onderbouwen, en daarmee ook geloofwaardig zijn. Daar leer ik dan weer wat van.
Ik heb vanmiddag heerlijke bami gegeten.
Back on topic, volgens mij kan het topic dicht omdat de TS weet dat het hier om een niet originele Cartier gaat.