Echtheid Constellation

Kwestie van emotioneel en niet rationeel meebieden. Had niet echt twijfels over de echtheid maar toen ik de veilingkosten en verzendkosten meerekende vond ik het een stevig bedrag! Maar goed, er zullen ook mooiere exemplaren te vinden zijn beneden 1000 euro. Geduld is een schone zaak maar niet mijn sterkste punt :joy::joy:

2 likes

Juist die scores roepen bij mij altijd een hoop argwaan op. 95% positieve scores is echt belachelijk hoog. Hoeveel bedrijven of restaurants scoren nou 4,9 sterren in Google? Bijna geen een, maar bij Catawiki lijkt bijna iedere verkoper wel minimaal 95% te scoren. Je wordt genept waar je bijstaat…

1 like

Dat is toch echt wel wat anders. Waar bij bedrijven/restaurants zaken als smaak en persoonlijke service een rol spelen is het bij horloges een stuk simpeler. Je weet wat je koopt en bepaalt zelf de prijs, wanneer je krijgt wat er is geadverteerd dan schrijf je een positieve review. En op het moment dat je als verkoper de boel niet bewust besodemietert is dat vrijwel altijd (95% wellicht) het geval.

Ik heb op zowel eBay als Chrono24 100% positieve feedback. Fake ik de boel?

1 like

Dat bedrag heb jij er toch zelf opgeplakt door er op te bieden? Dus JIJ vond dat acceptabel. :sunglasses:

1 like