Echtheid Constellation

Hallo allemaal,

Gisteren op Catawiki een bod uitgebracht op een Constellation. Horloge is niet verkocht omdat de prijs niet boven de minimum prijs is uitgekomen. Nu krijg ik echter bericht dat ik hem kan dat overnemen omdat ik het hoogst heb geboden. Ik ben echter in dubio! Ik vind hem er goed uitzien maar ben geen kenner. Wat vinden jullie?

Zou overigens op bijna 1300 euro uitkomen incl. bijkomende kosten. Acceptabel?

Ik heb er geen verstand van, maar kan je niet iets vergelijkbaars vinden bij een betrouwbare verkoper? Vind het niet per se goedkoop…

1 like

Lijkt mij te duur, daarnaast vertrouw ik Catawiki nooit.

1 like

Lijkt me echt, een Ref 168.004 dacht ik ?
ben ook geen kenner maar zit wel al een tijdje naar Constellations te loeren.
Al zijn de Constellation vraagprijzen zijn wel de hoogte in geschoten, 1300€ vind ik aan de hoge kant.

En bij Catawiki ook opletten van waar ie verzonden wordt, kunnen invoerrechten bij komen, en ik wou vragen, als je de eignelijke “veiling” uiteindelijk niet hebt gewonnen, moet je dan de 9% veilingkosten alsnog betalen?

1 like

het eerste wat ik doe is naar de reviews van de verkoper kijken,
vooral naar de reviews de afgelopen 12 maanden,
al die meer dan 95% positief zijn dan kijk ik verder zo niet blijf ik er van weg.

Het zijn bijna pan pie prijzen. Ik zou eerder een gezocht topic aanmaken.

3 likes

De foto’s zijn me net iets te wazig om er echt iets zinnigs over te zeggen, maar deze lijkt me oké.

De vulling is wat uit de wijzers gebrokkeld, maar dat had je zelf ook al gezien neem ik aan.
Verder is hij inderdaad enigszins aan de prijs.

Redelijke conditie, waarde rond de 800/900€ max. Voor 1300€ zou hij wel (bijna) in nieuwstaat mogen zijn :slightly_smiling_face:

4 likes

Vergelijk maar met de mijne. Fijn klokje btw. :wink:

Andere wijzers, geen onyx tussen de indexen. Met dit soort prijzen ga ik ook een verkoop overwegen. Tjonge.