Mijn vraag is deze : hoe kan ik zien of een horloge van Girard PERREGAUX een nepper is ?
Hier fotos posten.
Niet, als je niet weet waar je naar moet kijken.
Je zou bv. hier op het forum wat fotoâs kunnen plaatsen of laten checken bij een ADâŠ
Ik heb hem even onder de juiste categorie geplaatst!
Nou, u bent al 20 jaar lid van dit forum. Een nepper herkennen zou nu gesneden koek moeten zijn.
Vaak aan het mechaniek (caliber), dus open maken
Als er Gerard-Perenboom op de wijzerplaat staat in plaats van Girard-Perregaux, is het waarschijnlijk een neppe.
Ik denk echt.
Fijn antwoord zeg , je bent een geweldige hulp.
Door te kijken.
Maar even serieus, je vraagt echt een onmogelijke vraagâŠ
Hieronder wat vragen terug zodat je daarna mogelijk serieuse antwoorden gaat krijgen;
- Welk model (referentienummer)?
- Waar te koop?
- Is de prijs realistisch?
- Heb je fotos?
- Wat heb je zelf al uitgezocht?
En met alle respect: Vooral de âwat heb je zelf al uitgezochtâ kan ik waarderen.
Een beetje eigen onderzoek helpt je vaak al ver op weg.
Een paar fotoâs plaatsen is al een begin. Is het eentje van jezelf of staat ie ergens te koop?
Vragen, vragenâŠ
Maar ook niet zo heel vreemd antwoord hoor: 20 jaar lid en welgeteld 1 uur aanwezig , is ook een soort record hier denk ik.
Dus snap de reactie van Arend wel hoor.
Toch knap wel lvl 2
Clickbait-titel even aangevuld. Er stond âEchtâ. Tja. En Tijdje zit hier toch al een tijdje!
Op de gestelde vraag is natuurlijk geen zinnig antwoord te geven, behalve dat ze volgens mij niet tot de pakweg top-30 van gekopieerde merken behoren.