Echtheid horloges watch2day

Ook prima adres. Wel even rekening houden met 25% achteraf kosten aan BTW en douane.

2 likes

Jij ook bedankt voor de tip Patrick!

Of hier in het blauwe gedeelte…

Misschien staan er nog wel meer.

5 likes

Er zijn veel SKX-en op het forum…je kan ook een topic ‘gezocht’ maken, misschien wil iemand er vanaf voor een mooie prijs… :+1::smiley:

2 likes

Ik zal er over nadenken :wink:

2 likes

Ik kan inderdaad bevestigen wat betreft de vorige posters. Ik heb meerdere horloges er van gekocht als cadeau of voor mezelf en het zijn inderdaad oudere modellen. De meeste ‘‘fashion-watches’’ zijn goedkoop maar worden bij juweliers voor marketing prijzen verkocht maar als zij het inslaan verkopen zij het voor een ongelofelijk deal maar uiteindelijk koop je een goedkoop werk en betaal je voor het merk.

Merken zoals Seiko of Orient die daar komen is niet altijd goedkoper dan andere sites. Let daar dan wel op dat het niet persee een betere deal is.

Ik heb mijn SKX gekocht van een grijze markt website. Er zijn er veel van te vinden op het internet. Let er wel op dat je koopt van 1 die betrouwbaar is.

3 likes

Hoi,

Heb vandaag mijn 1e horloge van watch2day ontvangen, een REIGN Stavros. In de catalogus stond ie voor 1200 dollar, en hij is overal in de aanbieding voor prijzen vanaf 550 t/m 890 euro. Bij watch2day heb ik er 136 euro voor betaald. Op zich ziet ie er prima uit. gewicht is hetzelfde, lederen band van echt kalfsleer, maar heb hem laten openen door een horlogemaker, en er zitten onderdelen in die niet van REIGN zijn, maar van een Japanse fabrikant. Dus of het is een refurbished, of hij is nep. Maar goed, voor een horloge van 1200 euro is en prijs van 136 euro wellicht ook te mooi om waar te zijn. De levering was echter ruim voor de verwachte levertijd van 9-10 dagen

Nee, hij is echt.

Dank voor je snelle reactie! Ik lees ook dat watch2day actief optreedt tegen concurrenten die hen betichten van verkoop nephorloges. Toch zit er in mijn horloge wel een onderdeel dat niet van REIGN afkomstig is. Maar zou kunnen dat het van Seiko is, aangezien REIGN de binnenwerken door Seiko laat maken. Althans, dat heb ik me laten vertellen.

Reign maakt helemaal niks waarschijnlijk, uurwerken kopen ze gewoon

Eigenlijk alles kopen ze gewoon :joy:

1 like

Reign maakt geen eigen uurwerken, maar koopt ze in bij Seiko en Miyota.

Ah oke, ik ben echt een leek op gebeid van horloges. Had zelfs nog nooit van watch2day gehoord. Na bestellen even op internet gekeken en schrok van de vele negatieve reacties. ben eerlijk gezegd verbasd dat het horloge zo mooi is en de levering al na 4 dagen plaatsvonden ipv de 9-10 werkdagen.

We zijn allemaal ooit bij W2D begonnen. Met een Thomas Earnshaw met 83% korting.

3 likes

Dus je zou REIGN eigenlijk kunnen vergelijken met Lexus bij auto’s, dat eigenlijk gewoon Toyota is.

En loopt ie nog? Er zijn zoveel negatieve reacties over horloges die binnen de kortste keren kapot gaan, of kapot aankomen. Denk dat je vanwege de prijs toch het risico loopt een horloge te kopen waar op het oog niks mis mee is, maar toch ergens een kleine afwijking heeft. Als ik miljonair was zou ik mijn horloges waarschijnlijk niet bij watch2day bestellen, maar bij een juwelier.

Nee, verre van. Toyota is een gerenommeerde fabrikant van auto’s. Lexus is onderdeel van de Toyota groep, maar maakt autos in het luxe segment. REIGN fabriceert niets zelf, assembleert ook niets etc. Het is een “plakmerk”. Zoek hier op in het form en het fenomeen wordt je duidelijk.

Je hebt er echt verstand van man! Dat afwijkende onderdeel in mijn horloge is inderdaad van Miyota

Seiko Rocks !!!

21f1e758767b309be9a8294750d79527
Ik heb deze “Giorgio Fedon” in 2016 gekocht bij Watch2day, speciaal gekocht voor bij mijn blauwe pak! Voor de prijs (140 euro) niks op aan te merken.

Mooi dat oranje bij een blauw pak :joy::joy:

3 likes