Echtheid horloges watch2day

Hallo horloge liefhebbers,

Ik ben Omar. Ook een horloge liefhebber zoals de meesten hier.
Mijn eerste horloge heb ik 2 jaar geleden gekocht en is een Champion Vantage. En ik draag m nog steeds.

Nu ben ik aan het orienteren voor een nieuwe horloge. Ik kom vaak watch2day tegen. Wat me verbaast zijn de lage prijzen. Dit laat me twijfelen over de echtheid van de horloges die zij aanbieden.

Ze zeggen zelf dat alle horloges die zij aanbieden origineel zijn…

Heeft iemand hier ervaring mee?

Trol?

Voor zover mij bekend origineel, volgens mij zijn dit vaak oudere (opruiming) modellen

1 like

Hoi, welkom op het forum. Stel jezelf eens voor als je wilt, altijd leuk om te zien met wie we te maken hebben, wat je zoal op horlogegebied bezighoudt, wat je draagt, wilt gaan dragen in de toekomst en zoal meer.

En de horloges van genoemde club zijn gewoon echt hoor.

Gr. Hans

2 likes

Oh ja. Is wel een goeie. Voor de rest is het wel goed om te horen dat het originele horloges zijn!

1 like

Vaak zijn ze nog goedkoper te vinden dan via kijkvanaadg. En ja, die zijn gewoon echt hoor.

1 like

De horloges zijn echt maar de kortingen zijn wel fake. Die adviesprijs die er staat heeft nog nooit iemand betaald.

5 likes

wat bedoel je precies hiermee?

Dat is wel te hopen en anders moet je het echt voor jezelf houden :joy:

4 likes

Ze doen voorkomen alsof je 70% korting krijgt. Terwijl de horloges in kwestie maar 20% of 30% goedkoper zijn.

2 likes

Jep, dit dus. Een horloge dat van zogenaamd 1000 euro afgeprijsd is naar 149,95. Totale flauwekul.

2 likes

ah zo. De adviesprijs vond ik sowieso al wat hoog vergeleken met andere webshops.

1 like

Wat heb je op het oog?

Ik wil een Seiko kopen. Eentje uit de SKX reeks

1 like

Ken je www.monsterwatches.nl?

2 likes

ja die ken ik

Een forum favoriet …altijd goed :+1::yum:

2 likes

Dan ben je beter af bij Monsterwatches of Solojapan op eBay. Succes!

3 likes

Bedankt voor de tip!

1 like

Of http://www.creationwatches.com/products/seiko-divers-60/index-1-3a.html

2 likes