Echtheid Omega Genève dames horloge 18 k

Is wat lomp inderdaad; maar ligt zo te zien wel op een zachte en stofvrije ondergrond dus het kan veel erger :sunglasses:

Ook vaak genoeg gezien dat ze het uurwerk met de wijzerplaat naar beneden op de scherpe randen van de achterkast neerleggen :grimacing: :grimacing:
Of gewoon met de blote vingers beetpakken en fotograferen…

(overigens natuurlijk niet uitgesloten dat ze hem hier ook met blote vingers hebben beetgepakt)

Blote vingers en platen en uurwerken aan raken ga ik bijzonder slecht op en is een directe afwijzing voor mij.

1 like

Saskia naar het blauwe deel van deze site verwijzen is nauwelijks een serieuze optie, omdat gouden dames Omega’s vrijwel nooit voorbij komen.

1 like

Ik krijg daar ook altijd de kriebels van; al zal ik een zeldzaam stuk er ook weer niet om laten lopen; service calculeer ik bij vintage toch altijd in; kun je gelijk de vette vingers weer van de plaat halen. :thinking:

Is voor mij de reden ook te leren servicen zo kan ik het zelf eventueel corrigeren waar mogelijk.

1 like

Weet iemand of Omega altijd het logo op de kroon? Dit horloge komt uit 1970 dus zou het moeten hebben, toch? Het heeft het namelijk niet…

Ik had al eerder geschreven; “Niet doen”.
(Lees de gegevens eens goed door in de advertentie van de aanbieder).