Beste kenner, liefhebber,
Ik zou graag gebruik maken van jullie kennis om erachter te komen of bijgaande horloge origineel of namaak is.
Zelf heb ik mijn oordeel klaar, maar hoor graag van jullie.
Beste kenner, liefhebber,
Ik zou graag gebruik maken van jullie kennis om erachter te komen of bijgaande horloge origineel of namaak is.
Zelf heb ik mijn oordeel klaar, maar hoor graag van jullie.
Vertel
Waar staat deze te koop?
Wat is de prijs?
Heb je foto’s van het uurwerk?
Heb je close up foto’s?
Dan pas kunnen wij goed antwoord gaan geven.
Weer foto’s waar je niks mee kan. Grrrrrrr
Welkom op het forum Diederik.
Mooie Patek heb je.
Graag hoor ik wat jullie willen zien, dan doe ik navraag!
Een factuur en een certificaat zeggen helemaal niets als ze niet duidelijk te koppelen zijn aan het horloge. En dat is op basis van 1 foto vh horloge niet mogelijk. Eerste indruk is echt, maar dat zegt helemaal niets.
Beste Mark, dit beantwoord direct mijn vraag en tevens mijn eigen gevoel.
Ik ga de ‘niet erkende verkopende eigenaar’ van deze horloge aangeven als oplichter.
Ja oké, je vraagt dus eigenlijk of je de verkoper kan vertrouwen. Marktplaats?
Zie mijn reactie op Mark, de persoon waarvan ik de advertentie heb gezien is niet de echte eigenaar en probeert mensen op te lichten.
Allen bedankt voor jullie reacties!
Google zoeken > afbeeldingen kan soms wonderen doen.
Ben je speciaal lid geworden om dit te vragen?
Klopt, geen marktplaats maar ik zal dit rapporteren als oplichting.
Ps. Ik vond m’n Datejust II al een flinke investering en heb helemaal geen geld voor een PP (ha ha).
grapje he
Garanties zijn er niet in het leven maar hij lijkt mij echt. Hoewel het niets zegt lijkt mij zo’n luchtdicht doosje niet meteen bij een vervalsing te zitten. Maar aan de andere kant is alles na te maken en de rillingen lopen mij over de rug bij bepaalde vervalsingen; zo onwaarschijnlijk goed dat uitsluitend onder een supermicroscoop verschillen pas zichtbaar worden.
Correct.
Hij is echt, maat de foto’s zijn niet van de aanbieder
Klopt, thanks!