Echtheid Patek Philippe

Beste leden van dit forum,

Via internet heeft iemand mij dit horloge een Patek Philippe Moonphase aangeboden. Ik weet echter helemaal niks van horloges. Zouden jullie op grond van de foto’s kunnen vertellen of dit horloge echt of nep is?

Mvg,

Jan

Nep. Goedkoop sienees kopietje…

4 likes

Zóóó slecht :joy:

2 likes

Wat vraagt hij ervoor?

150 euri nog wed ik :slight_smile:

Lol, denk dat de voorgaande reacties genoeg zeggen. Ben ook wel benieuwd of die persoon het ook gewoon als echte PP aanbied? :slight_smile:

Aardig utziende replica, altijd te duur! NOOIT DOEN! :relaxed:

1 like

Volgensmij maakt dit merk niet eens een horloge wat hier op lijkt, nep dus…

2 likes

Ik vraag me af waar die subdial voor is.

6 likes

Bedankt voor de snelle reacties! De persoon claimt dat het een echte Patek Philippe is. Kwestie van bieden, maar er is nog niet op geboden. Nu begrijp ik waarom!

heb je een link voor ons?

Voor dat bedrag zou je nog wel eens kunnen twijfelen of die misschien toch echt is. :sweat:
.
.
Elf.

1 like

Voor de verandering duidelijke foto’s, dit horloge heeft niet met Patek te maken. Het is zoals hierboven ook al genoemd een goedkoop Chinees uurwerkje.

1 like

Je doet er inderdaad goed aan om dit te laten schieten.

Tip voor de volgende keer:
Als iemand uit zichzelf actief iets aanbied, dus via een persoonlijk bericht bijvoorbeeld(zo las ik het in je bericht) dan heb ik al vrij snel vraagtekens.
Tenzij je natuurlijk een gezocht advertentie ergens hebt uitstaan.

Wat mij eigenlijk het meest verbaast… “werkt google niet meer ofzo?”… Daar kun je ook wel iets vinden qua plaatjes en dergelijke om de authenticiteit van een horloge te beoordelen… mocht je dan nog twijfelen… kom dan hier heen… vind ik dan…

in dit geval is het dusdanig duidelijk dat het een prul is, ongeacht het land van herkomst… 'k zou er persoonlijk nog niet eens een hamer aan vuil willen maken…

8 likes

Inderdaad wel mooie duidelijke foto’s… dat dan weer wel :smiley:

1 like

Horloge staat op marktplaats… Vraagt er 125 euro voor…

http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1138293749-patek-philippe-moonphase.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=7

3 likes

Een echte Patek Philippe voor 125 euro, dat zou ik wel willen.

2 likes

Merk: Rolex. …

1 like