Echtheid Seiko skx?

Beste leden,

Hopelijk kan iemand mij vertellen of deze Seiko origineel is of een replica.
Nou heb ik het een en ander gegoogled en zie voornamelijk dat de bezel pip extreem groot is op de (meeste?) fakes.
Echter deed bij mij de sunburst achtige dial mij bij deze direct twijfelen.

Graag uwe mening

Replica

1 like

Dankje, te zien aan de wijzerplaat of zijn er nog meer kenmerken die ik in m’n achterhoofd moet houden?

Initieel aan de wijzerplaat en insert inderdaad.

1 like

Thanks vermoeden bevestigd, met de verkoper was ook geen normaal gesprek te voeren 8)

Vergelijk de van de bovenzijde bijna onzichtbare crownguards met de mijne.

2 likes

Duidelijk! Dankjewel.
De Lumen zijn ook niet ‘verdikt’

1 like

Kun je ook delen met ons waar en van wie deze ‘aanbieding’ komt? Wellicht kunnen we elkaar behoeden voor deze charlatans.

3 likes

Zijn prijs was ook een indicatie. Hij vroeg maar 120 euro en heeft geen enkel typenummer of type vermeld anders dan het woord Seiko.

Betreft een Marktplaats-verkoper. Ik had hem ook al zien staan en snel voorbij laten gaan natuurlijk.

1 like

Marktplaats. Uiteraard gerapporteerd
 niet dat het veel uithaalt

Zeker niet, marktplaats zegt dan “oh wij kunnen niet zien dat hij nep is”.

1 like

Maar mijn vraag is,waarom zou je hier een replica van maken,die dingen zijn toch de kosten niet,of vergis ik mij

Om geld mee te verdienen

1 like

Vraag ik mij ook af. Ik kan me de reden voorstellen waarom hele dure horloges gekloond worden, maar deze dingen
 Is toch geen markt voor zou je denken

Verschil tussen 200/300 of 50 euro. En ze worden niet meer gemaakt natuurlijk

1 like

Aha, dan komt daar de aap uit de mouw.

1 like

Een gshock van €80 word ook nagemaakt en verkocht voor ±₏15/20
Sommige mensen kopen liever rommel voor weinig dan het kwaliteits product van een paar tientjes meer.

1 like

Ik weet ĂŒberhaupt niet of de mensen die ze kopen op wish weten dat ze nep zijn.

1 like

En waar zie ik dat deze een replica is. Zou je toch al het uurwerk ook moeten zien

Is toch hierboven benoemd?