Goedenavond, ik ben dit horloge op eBay tegengekomen en vraag me of deze echt is. Ben namelijk nooit iets soortgelijks tegen en kan er ook niets over vinden. Hij word in meerdere kleuren en op meerdere banden aangeboden
Wat denken jullie?
Goedenavond, ik ben dit horloge op eBay tegengekomen en vraag me of deze echt is. Ben namelijk nooit iets soortgelijks tegen en kan er ook niets over vinden. Hij word in meerdere kleuren en op meerdere banden aangeboden
Ik vond eentje met een witte wijzerplaat
100% fake
Soortgelijke modellen worden alleen op Etsy te koop aangeboden, dus dat belooft niet veel goeds.
Niet veel goeds als in dat hij nep is of ook als in kwaliteit? Ik vind de wijzerplaat naamelijk wel wat hebben en op eBay voor twee tientjes kan je denk ik ook niet klagen?
Fakes zijn triest. 2, 20, 200 euro, nooit kopen.
Daar zit ik idd wel mee, dat is namelijk normaal ook de regel die ik hanteer. Maar ik kan niet iets soortgelijks vinden online dus dat is het een beetje. Of weet jij toevallig nog waar of bij welk merk ik kan zoeken voor een leuk tank horloge?
Er zijn genoeg Seiko tanks te koop. Met solar of quartz uurwerk zelfs en bij vintage ook mechanisch.
Top thx for de suggestie
Jammer. Zo in groen zou ik een originele best willen.
What can we do.
Gewoon niet doen.
Denk ook zeker fake. De
naam Seiko is imo geprint en heeft geen reliëf. Evenals de SQ.
Alle serienummers zijn gelijk.
Ben er zelf ook in getrapt, werd er op gewezen toen ik hem hier trots toonde
Voor 20 of 50 euro een echte Seiko is net zoiets als een goede fiets kopen voor 25,-. Dan zouden je klompen hun werk moeten doen…
Dat was heel normaal.
En is voor een hoop vintage Seiko’s nu ook nog het geval
Eens
Ik rijd vaak vintage fietsen van €25 voorbij met m’n e-bike
e-bike
Ok boomer. Heb je ook een quartz horloge of Apple watch om ?
Alleen zonder de ebike.