Heb net een citizen eco drive bm 8550 e81 aangeschaft. Ben op zoek naar een op dat type toegespitste gebruikshandleiding digitaal. Op papier bijgeleverd zijn voor mij helaas te kleine letters .
Bijv wil ik weten hoe ik de batterij laadstatus kan vinden (bedoel niet de 2 sekonden wijzer beweging). Groet van newbee op dit forum Kees.
Ik heb al mijn oude horloges nog bewaard waaronder een seiko kinetic die het na 45 jaar nog steeds doet. Ook een van de eerste solar horloges van Junghans destijds gehad. Ook die doet het nog zolang deze in het licht is.
Helaas zijn de codelettertjes op achterzijde horloge te klein voor mijn ogen. Maar ik zal een jonger familielid eens vragen deze voor mij te ontcijferen.
Je kan er ook een foto van maken en dan inzoomen.
Wellicht is het dan wel leesbaar.
Deze is heel algemeen en niet toegespitst op BM 8550 81e maar ik heb er toch wel iets aan. aBedankt!
1 like
Helaas met mijn mobieltje te wazig. Ben ook gehinderd door vlindersluiting van horlogeband.
Misschien eens een bril overwegen?
1 like
Een andere indicatie is op dit model niet aanwezig.
Ondertussen code achterhaald E101. Deze staat niet bij de manuals maar onder E100 staat toch wel eea vermeld.