Ecodrive (tu)

Allereerst een vlotte en fijne conversatie over en weer. Ten tweede snelle levering en alle afspraken nagekomen. Kortom: het was een plezier om een horloge van Ecodrive over te nemen!

@ mods, kan deze samengevoegd worden met mijn post van 25-9?
dank

Ook ik heb een plezierige ervaring opgedaan bij Ecodrive, vlot en prettig mail contact.
Na de koop van een Lumpy horlogeband is deze snel en goed verpakt verstuurd,
binnen 24 uur in huis.
Kortom een mooie aankoop gedaan bij Ecodrive.

Hans

Zeer goed contact en snelle verzending en keurig verpakt na uiteraard ook snelle betaling van mijn kant.

Kortom…een aanrader!!

Het was heel prettig zaken doen met Ecodrive! Goed contact en adequate reacties en dito levering. Dank hiervoor! Een warme aanbeveling is hier zeker op zijn plaats.

Ik slkuit me aan bij de anderen: (tu)

(tu) Super transactie, snelle verzending en top horloge! Iedereen aan te bevelen!!(tu)

Ecodrive is top, snel en correct. “deal with confidence”

Helemaal ok.

Supersnel. 100% correct. Als alle mensen zo waren waren er geen rechtbanken meer nodig.
:)-D

ook hier een zeer positieve ervaring met Ecodrive!
Snelle levering en zeer correct.

(tu)

WilSeiko

Toppertje. Prettig over Zippos lopen ouwehoeren en de horloges waren top!

Goede communicatie en snelle verzending en een mooi horloge ( frankenmoster )(tu)(tu)

En nogmaals een toppertje van Ecodrive, supersnel, en prachtig klokje!

(tu)

WilSeiko Schreef:

ook hier een zeer positieve ervaring met
Ecodrive!
Snelle levering en zeer correct.

(tu)

WilSeiko

Helemaal mee eens. (tu)
Bedankt Roel.

Gr.Jan

weer ok(tu)

Snelle reactie’s op berichtjes en vervolgens een vlotte levering. Perfect (tu)
En nu in het bezit van een leuk horloge.

Inderdaad, supersnelle en nette transactie!

Vandaag mijn Seiko in ontvangst mogen nemen van “Ecodrive”, vlot en prettig zaken gedaan!

Prettig zaken gedaan met ecodrive, snelle aflevering van mijn Seiko en prima verpakt (tu). Ook een prettige en vriendelijke communicatie :)-D

(tu) Super snel ontvangen!