ECW, helaas een tegenvaller!

Zojuist een gebruikte European company watch in ontvangst mogen nemen. Wat een ontzettend mooi en degelijk horloge. Horloge is via internet gekocht in Spanje. Op de geposte foto’s van de verkoper waren geen eigenaardigheden zichtbaar. De foto’s waren zo genomen dat een drietal storende plekjes niet zichtbaar waren. Persoonlijk blijf ik het toch altijd knap vinden dat er bv 10 foto’s gepost worden, waarna je vervolgens ook echt het idee hebt dat je alles gezien hebt, en dit toch niet zo blijkt te zijn :rage:
Klokje zal helaas weer retour afzender moeten :sob:

Het eerste dat opviel is dat men het spiegelende vlakke gedeelte bij de onderste band, gepolijst heeft. Dit is niet heel netjes gedaan.

Punt twee is dat de minutenwijzer sporen van vuil/vingerafdrukken zichtbaar zijn.

Punt te drie is zichtbaar gemaakt op de foto hieronder, kleine beschadiging op de plaat.

Dat is balen zeg.
Op foto’s is zoiets lastig te beoordelen, maar het lijkt of de secondenwijzer ook niet echt fris is?

Wil je de naam delen van de verkoper, en uiteraard het vervolg?

Dat is balen.
Heeft de verkoper echt gelogen over de staat van het horloge? Horlogefreaks als wij zitten natuurlijk alles met een loupe te bekijken, en dan valt er licht wat op. Dat dat allemaal niet op de foto’s te zien was hoeft geen boze opzet te zijn. Maar het kan natuurlijk wel, dat ze hopen dat de koper het niet ziet.
Succes met de afhandeling!

Thanks. Denk dat de verkoper er wel degelijk van op de hoogte was. Foto’s waarop een en ander zichtbaar op geweest moet zijn, zijn in zo’n hoek genomen dat het weer niet zichtbaar is. Verder werd er geadverteerd met “like new”. Verkoper heeft verder wel 100% feedback op honderden verkochte items. Er zat trouwens ook een mooi briefje bij met als strekking: Mocht er iets niet tevreden zijn, niet gelijk negatieve feedback geven, we lossen het wel op. Dit kan ook op 2 manieren geïnterpreteerd worden!

Blijf het jammer vinden, dit is mijn 2e ECW en het zijn in mijn ogen echt hele mooie klokjes van hoge kwaliteit.

Laat hem dat maar waarmaken dan. :grin:
Succes!

Succes met claimen. Ik ben benieuwd hoe het afloopt, laat het je ons weten?

feedback van 100% wil zeggen dat het niet bewust was, we moeten ook toegeven dat de lat niet voor iedereen op dezelfde hoogte ligt…

1 like

Dit is wat de beste man verkoopt via eBay. Denk dat je er dan wel vanuit mag gaan dat hij weet wat hij verkoopt en in welke staat het daadwerkelijk verkeerd! Denk alleen dat het bijgevoegde briefje ervoor zorgt dat zijn feedback op 100 % blijft :wink:
Heb hem benaderd on de problemen voorgelegd. Zelf ben ik nog positief gesteld en denk ik dat hij het horloge terug neemt en tevens de verzendkosten voor zijn rekening neemt. Zal jullie op de hoogte houden.

Ps. Wat had ik graag dit klokje aan de collectie toegevoegd :pensive:

Of deel geld terug? Ben zelf niet zo moeilijk, maar ieder z’n ding.

Fraai model voor de Hummer rijder, glimmende opvallende baksteen :smiley:

Grappig :unamused:

Heb even de advertentie bekeken.

Dat vlekje had je inderdaad op voorhand nooit kunnen zien.
Nu je weet dat het er zit, kan je het zien op een paar foto’s als je heel goed kijkt. Anders zou je denken dat het gewoon spiegeling is of iets.

Dat gepolijste deel staat inderdaad ook niet op zijn foto’s.

Zou em terugsturen naar hem. Als ie niet wil meewerken, dan maar via ebay en paypal regelen want je mag hem binnen 14 dagen terugsturen staat er in zijn advertentie.

Die man werkt gewoon mee… Ik snap werkelijk niet wat er mis is met het hameren op geen negatieve feedback. Als je niet tevreden bent kun je dus blijkbaar nog contact zoeken met hem en dan lost hij het, getuige zijn 100% positive Feedback, dus gewoon met je op. :thumbsup:

Edit- mooi horloge, zelfs met die lugs…

Hoe weet je dat hij meewerkt als ik vragen mag? Volgens mij heeft draaischarnier dat nog niet gemeld.