Ed zijn droom komt uit!

Ik vind hem mooi noch lelijk. Gewoon een tophorloge, prima stukje vakwerk.

Maar voor mij is het zoals een zwarte BMW 7 serie: top maar een beetje de voor de hand liggende keuze.

3 likes

Slecht teken dat er nu zomaar titels van topics veranderd worden. Geen goede zaak.

Over het horloge: Top ding Schmeink!

3 likes

Met Edwin is het altijd goed schaatsen, heb er meerdere hele leuke deals mee gedaan, goed je weer te zien! En wat een bakbeestā€¦ben stiekem wel jaloers maar waarschijnlijk te groot voor mij.

Eric

2 likes

Kun je iemand ook UNliken, als je iemands opmerkingen absoluut niet kan waarderen? :angry:

Er is ook gewoon het Rā€¦x forum.
Voor mensen met een Rā€¦x :stuck_out_tongue_closed_eyes:

mvg.

fuahgsy :smile:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

7 likes

Hou het leuk, bijvoorbeeld met Charlize Theron :wink:.

4 likes

Blijft jammer van dat verhaal op die ring. Misschien te maken met dat veel vrouwen graag lezen :wink:

2 likes

Mooie klok ,maakt niet uit of hij nu voor de vrouw of man is.
Breng er mij maar een.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Is dat nou echt een blokje kaas wat ik daar naar binnen zie gaan?

Echt een dames maatje.
Jammer dat ie er niet groter is. :smile:

Tekst valt idd niet op

Bedankt voor alle mooie titelwijzigingen, zaten een paar fraaie tussen.

Olijf op een prikkertje

Heren, let even op: het aanpassen van andermans topic, bedoeld om te gebruiken in geval van ā€˜noodā€™, kan je vanaf TL 3 omdat wij denken dat we vaste bezoekers die verantwoordelijkheid kunnen geven. Als blijkt dat sommigen die verantwoordelijkheid niet aan kunnen, zetten wij die terug (en vast) op TL 2.

11 likes

:smiley: :smiley: :smiley:

Ik begrijp eigenlijk het nut/noodzaak niet van het willen aanpassen van elkaars topic.

Een pbā€™tje zodat iemand zelf zijn/haar topic kan corrigeren lijkt me volwassener.

1 like

Inderdaad een topper zoā€™n
OriginalgasescapevalveRolexoysterperpetualdatedeepseaseadweller12800ft.3300m.superlativecronometerofficialycertifiedringlocksystem horloge.

Ik vinnem echt een klasse hoor maar die halve krant erbij ā€¦beetje er over toch ?

1 like