Goede en leuke ervaring met Eddy C. Keurig geleverd en verpakt én item zoals beloofd en omschreven.
"eervolle vermelding"
Jur
Goede en leuke ervaring met Eddy C. Keurig geleverd en verpakt én item zoals beloofd en omschreven.
"eervolle vermelding"
Jur
Jij ook bedankt Jur (nogmaals), minstens zo keurig als ik heb geprobeerd!
(tu) Eddy C.,
Hartelijk dank voor de soepele afwikkeling! De band is top en staat prachtig!!
Groet, landrover110
Graag gedaan, was een genoegen! Cool dat ie je zo bevalt!
Eddy bedankt voor het leuke contact en de nieuwe aanwinst, ik ben er erg blij mee (tu)
mvg, Frans
Eddy bedankt voor het leuke contact en de nieuwe
aanwinst, ik ben er erg blij mee (tu)mvg, Frans
Als gezegd, blij dat hij bij een liefhebber terecht is gekomen. Hij is je gegund!
Een Seiko SKX007 overgenomen van Eddy C.
Hij reageert vlot (ondanks dat hij het weekend in het buitenland was) en ik had het horloge dan ook erg snel in huis.
Erg fijn geregeld zo, top!
We kunnen hier spreken van een wederzijds genoegen. Leuk contact en zeer vlotte afhandeling. Een aanrader!
Nogmaals veel plezier ermee! (tu)
Mooie vintage overgenomen van Eddy C. Goede communicatie, vlot tot een afspraak gekomen en nog even de meshbanden naast elkaar gelegd. Aanrader! (tu)
Mooie vintage overgenomen van Eddy C. Goede
communicatie, vlot tot een afspraak gekomen en nog
even de meshbanden naast elkaar gelegd. Aanrader!
(tu)
Ja, dat was toeval! What are the odds, twee meshbanden op een pittoreske carpoolplaats langs de snelweg!
Het was een wederzijde genoegen, veel plezier met het horloge!
Gisteren een zeer mooi horloge overgenomen van Eddy C. Het horloge was helemaal als omschreven en was als nieuw. De communicatie verliep ook heel soepel. En hij neemt genoeg genoeg tijd voor je (nog sorry voor mijn eeuwige getwijfel ;)).
Voor mij een dikke aanrader !
Just would like to thank Eddy C. for selling a watch to me. Very nice watch, correct description, nice contact, good packaging and fast shipment. (tu) (tu) (tu)
Twee nato’s overgenomen van Oscar; snel en goed, top! (tu)
Vandaag Omega doosje ontvangen, ben er blij mee. Goed contact, snelle levering (tu) Fenderman