Mooi stukje van Hodinkee over 3 geweldige edelmetalen duikers van Omega:
Wat vinden jullie hiervan?
Mooi stukje van Hodinkee over 3 geweldige edelmetalen duikers van Omega:
Wat vinden jullie hiervan?
Ik vind ze ontzettend mooi, serieus, maar tegelijkertijd krijg ik een beetje de kriebels dat een van oorsprong stalen duiker niet gewoon staal blijft. Mot dat, al die variaties? Oh wacht, wie duikt er nog mee … deze three pecious metal Omega Seemaster 300’s zien er echt wel dik uit!
Als ik het ervoor over zou hebben, zou ik er zo maar mee rond willen lopen.
Of toch liever gewoon de stalen? Ja, graag!
Rosegold versie
Poeh nou! Al moet ik zeggen de geelgouden…
Of titanium?
Haha, zag ik als eerste reactie onder het artikel staan “I’d be more interested in a titanium version.” Die er gewoon al is volgens mij. Tja, maar van mij hoeft dat ook niet per se. Aan de andere kant, de enige Titanium duiker die ik gehad heb (Pelagos) was wél erg prettig hoor. Dus ach, WTF… laat maar komen.
Ja die wordt ook genoemd in dit artikel, als hij het gewicht adresseert. Allemaal mooi!
Ik vind ze te groot. In principe heb ik weinig tegen gouden horloges, maar in dit formaat vind ik het niet zo heel chic meer.
Blijft een kwestie van smaak natuurlijk, maar deze zijn qua grootte vergelijkbaar met een GMT II, Daytona maar ook een Speedmaster Apollo 11. Allemaal zeer fraai in goud imho.
Het blijven mooie modellen, alleen helaas net iets te fors naar mijn mening (veel te dik!!!). Staat niet mooi op mijn pols, terwijl de 42mm Speedmaster geen enkel probleem is. Scheelt weer deuk in de bankrekening!
En deze blijft ook mooi! Malachite FTW!
Ja, ik las dat dit model 15mm dik is! Dat is wel heel fors, heb hem nog nooit irl gezien.
Maar die Malachite is wel echt
Ja erg jammer! Ik vind Omega echt een mooi en leuk merk, maar ze verliezen het echt iedere keer op die belachelijke dikte van de kasten. Maar je krijgt er wel lekker veel goud of platina voor op de pols
Heel fraai die rose variant, maar of er veel mensen 30K + aan zullen uitgeven? Op HF iig niet vermoed ik.
Deze modellen worden voor 18k nieuw aangeboden. Tis geen Rolex hè?
Serieus? In het artikel staat $34.200. 18.000 is een boel geld, maar nog wel ‘het overwegen waard’ zeg maar. Laat mijn meisje het niet horen btw.
Het leuke van dit model is dat wanneer je die bij Gassan of S&C koopt, je er een Daytona bij kan kopen.
Daarmee heb ik het het positieve wel benoemd denk ik.
Het lijkt wel mee te vallen inderdaad. Dan heb ik héél snel ff gekeken op C24, dus vast nog wel goedkoper te vinden.
Ja ik kan 'm ook krijgen voor 19.800 euro inclusief verzendkosten nieuw in de stickers, maar het model is gewoon te fors! Jammer want het design is verder erg mooi en was in 39mm of 40mm perfect geweest.
En wat moet je met een Daytona…Owja, dat is een investering.