Edox 1004 kopen

Hoi,

Ik heb even jullie hulp nodig ik kan een leuke Edox 1004 kopen.
Ik heb even gegoogeld en zie dat er veel replica.s zijn
Hoe kan ik zien of ik een echte of een replica in handen heb.
Ik hoor graag van jullie
Groetjes

Ik ben geen kenner en kan je er niet veel zinnigs over zeggen Maarrr, voor de kenners hier zou een foto al helpen. Heb je een goede foto van de voorkant en de caseback? Zo ja, plaats die er dan even bij dan kunnen de kenners je al meer vertellen.

1 like

Hoi ik hen een foto gemaakt staat momenteel te koop op de marktplaats ik hoor graag van jullie

Misschien hier even rondneuzen: weet je zeker dat je goed zit.

Meer plaatjes van de horloge

1 like

Dat zijn wel betere plaatjes, ik weet alleen niet wie erg bekend is met Edox hier op het forum.
Misschien moet je de titel van het topic even aanpassen naar: Hulp gevraagd bij echtheid Edox horloge.

Dan maak je wat meer kans dat een kenner het ziet en even reageert.

Heb je ook de link naar de MP advertentie?

Ik ben geen edox kenner maar weet wel dat edox horloges niet in smaak zijn voor replica. Ik heb ze ook nog nooit voorbij zien komen bij replica dealers

kom je daar geregeld dan?

3 likes

Even uit de losse pols, wat ik zie op de foto’s lijkt het mij een
echte Edox.

Ik sluit me bij @pedram aan, ik heb op forums nog nooit een Edox replica mogen meemaken. Maar ik ben geen kenner.

Je zou het de jongens van SeriousWatches kunnen vragen. Die zijn Edox dealer, en in mijn ervaring zijn ze erg klantvriendelijk.

1 like

ik “kom” daar nog weleens langs ja (in de vorm van een website en forums) hehe :wink:

Hier wat vergelijkingsmateriaal van mijn edox…