Edox day date automatic

Ben redelijk tevreden over dit horloge. Minder bling dan mn Tissot seastar 1000 en stuk lichter.

Vraagje aan jullie, op de laatste foto heb ik een cirkel gemaakt. Hoort dat op een rubberen band of is dat slecht afgewerkt. Nieuwe band vragen?

Ook zie ik dat de grote van de verschillende data niet even groot zijn (toevallig bij 10-11-12 wel). Hoe is dat bij jullie horloges.

Gefeliciteerd met de aanwinst. Ik zou even met de band teruggaan naar de verkoper. Behalve als je er verder geen probleem mee hebt.
Bij mij heb ik geen verschillen gezien bij de grootte van de datumaanduiding. Maar dat komt omdat mijn venster niet groot genoeg is voor drie aanduidingen.
Wel handig dat je uit drie dagen kan kiezen;)

natuurlijk teruggaan is niet zo als het hoort’
succes

Ik vind het een mooi horloge! Als je je stoort aan de band, dan zou ik er zeker mee terug gaan. Daar zullen ze geen probleem van maken denk ik.

heel mooi horloge ik kan edox wel waarderen ,maar met die band zou ik terug gaan is gewoon niet zoals het hoort veel draagplezier gr hans

mooi horloges. Vooral die keramische lunette is ideaal. Dat weerhoud je er niet van het horloge ook echt als duiker te dragen, van boven blijft hij er nieuw uitzien, want de lunette en het glas krassen niet !

Dank voor de reacties. In principe stoor ik me er niet aan, maar ga wel even terug.
Wil even de verschillen zien, ook van de datum aanduiding.

Weet iemand waar die kroon bij de dag aanduiding voor dient? Iig niet om de dagaanduiding te verstellen.

helium ventiel, gewoon lekker dicht laten zitten bij normaal dragen. Heeft alleen met diepzee duiken oid te maken.

ok, dankje!

Mooie duiker met fraaie wijzerplaat.

Met de band zou ik ook zeker teruggaan. Dit hoort niet zo te zijn en als je nieuw koopt dan hoort alles tip top in orde te zijn.

Maar gefeliciteerd met deze aanwinst.

leuke Edox, wel jammer van de band.
Veel plezier er mee!

Groet,
Arno.

UPDATE:

Ben naar de winkel teruggegaan. Blijkt dat het stukje bij de band bij alle andere Edox horloges met een sterke rubberen band ook is. Bij de slappere bandjes is dat niet het geval. De band zou gevuld zijn met iets, waardoor de band steviger/harder wordt.

Lijkt me dan een productiefoutje of zoiets. Moet toch naar tevredenheid op te lossen zijn, denk ik. In ieder geval kan jou nu niets verweten worden in deze.