Edox Delfin

Beste leden,

Ik heb graag jullie info nodig over een Edox Delfin.

Graag had ik de historiek een beetje van dit model geweten of een prijs indicatie.

Alvast bedankt!

Op basis van het referentienummer vind ik Ă©Ă©n geveild exemplaar met een opbrengst van omgerekend 43 euro.

Oke dank u voor de info

43€ zou ik wat weining vinden voor dit model niet?

Het is maar wat men er voor over heeft. Ziet er uit als een kwalitatief prima horloge, maar als weinig mensen hem willen hebben dan houdt het op.
Deze eind jaren 40/begin jaren '50 Stowa heeft mij €33,50 gekost.

1 like

Ik vind de Edox wel een geinig ding maar vermoed dat hij wat aan de kleine kant is, klopt dat?

Die is heel mooi ja, maar als er een periode komt dat gouden jaren '50 chrono’s uit de mode zijn dan krijg je er niks meer voor. (behalve sloopgoud prijs)
Lcd horloges uit de jaren '70 gaan nu heel hard, voor het jaar 2000 of zo werden die gewoon in de prullebak gegooid.

Ja die is mooi :slight_smile: Alleen de meeste kopers vallen waarschijnlijk over de aangetaste wijzerplaat.
Wat ik ook nog wel die is op Ebay te zoeken en dan “verkochte aanbiedingen” aan te vinken. Zo krijg je een idee wat men écht voor een horloge over heeft.

Dank je voor de tip, hoeveel denk je dat zo eentje zou gaan? Want ik vindt meestal de gouden terug

geen flauw idee, stalen kasten worden vaak meer gewaardeerd dan vergulde kasten. Wel/geen servicebeurt enz.

Hallo, heeft/had u dit horloge te koop? Ik ben nl. al enige tijd op zoek naar dit specifieke model

Prachtige horloge, Edox is een ondergewaardeerde merk, maar heeft een top reputatie wat betreft nauwkeurigheid en kwaliteit. Ik zou deze mooie exemplaar zeker kopen, nu het nog goedkoop is.